Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział strategicznych analiz digitalowych w Agorze  |  Talk-show Magdy Gessler  |  TVP wyprodukowała trzeci sezon serialu  |  Stanowisko head of product w Burda Media Polska  |  Kabarety w naziemnej Telewizji WP  |  Tele 5 wiosną z dwiema polskimi produkcjami  |  Kanał Golf Zone testuje  |  Konsultant zarządu Time SA  |  Zestawienie serwisów w grupie biznes, finanse i prawo  |  Przetarg mediowy NASK  |  PARP poszukuje  |  Castorama Polska potwierdza  |  Nine Entertainment kupi serwis streamingowy firmy Optus  |  ARD i ZDF z prawami do transmisji Euro 2028  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films z dwoma nagrodami na międzynarodowym festiwalu Conero Film + ADV

Festiwalowi towarzyszyły prelekcje poświęcone zrównoważonemu rozwojowi i spotkania z twórcami (fot. materiały prasowe)

Conero Film + ADV, włoski festiwal poświęcony zrównoważonemu rozwojowi w branży filmowej i reklamowej, przyniósł Papaya Films dwie z głównych nagród – w kategoriach Best Direction oraz Best Casting.

Papaya Films otrzymała nagrody w kategorii Best Direction dla Jana Dybusa za kampanię "But then it happened" dla SEXEDPL (zdjecia: Igor Połaniewicz) oraz w Best Casting dla projektu realizowanego dla FemFund – "Słyszymy Was" w reżyserii Katarzyny Bielskiej (zdjęcia: Marianna Klein).

Czytaj też: Katarzyna Hubiszta awansowała na biddable product director w Dentsu Polska

Wśród innych nagrodzonych projektów znalazły się m.in. teledysk zespołu The Chemical Brothers – "Skipping Like A Stone", kampania "Assume That I Can" w reżyserii Richa Lee (reżysera teledysków m.in. Billie Eilish, Eminema, Lany Del Rey czy Black Eyed Peas) i kampania Versace Jeans Couture.

Do konkursu zostało nadesłanych ponad 800 zgłoszeń z 34 krajów, z czego nagrodami uhonorowano 20 produkcji. W jury zasiadali m.in. przedstawiciele platform Directors Notes i Vimeo, festiwalu Berlin Commercial oraz Berlin Fashion Film Festival, agencji Dude, McCann oraz mediów – m.in. Vogue Italia, Shots, ARTE czy 1.4.

Festiwalowi towarzyszyły prelekcje poświęcone zrównoważonemu rozwojowi i spotkania z twórcami. Przedstawiciele Papaya Films poprowadzili panel ekspercki zwieńczający program festiwalu, podczas którego Justyna Górniak, CEO Papaya Films, oraz Wojciech Skiba, EP Papaya Films z zespołu międzynarodowego, opowiedzieli o niskoemisyjnej podróży firmy na tegoroczny festiwal w Cannes. A także o codziennych działaniach w obszarach ESG oraz liczeniu śladu węglowego wszystkich realizowanych projektów.

Czytaj też: Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"

(AMS, 17.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.