TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

TVP, Polsat i TVN nie rezygnują z rozrywki w czasie powodzi  |  Główne telewizje prawie bez map i infografik  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  Radiowa Dwójka wprowadziła zmiany  |  Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films z dwoma nagrodami na międzynarodowym festiwalu Conero Film + ADV

Festiwalowi towarzyszyły prelekcje poświęcone zrównoważonemu rozwojowi i spotkania z twórcami (fot. materiały prasowe)

Conero Film + ADV, włoski festiwal poświęcony zrównoważonemu rozwojowi w branży filmowej i reklamowej, przyniósł Papaya Films dwie z głównych nagród – w kategoriach Best Direction oraz Best Casting.

Papaya Films otrzymała nagrody w kategorii Best Direction dla Jana Dybusa za kampanię "But then it happened" dla SEXEDPL (zdjecia: Igor Połaniewicz) oraz w Best Casting dla projektu realizowanego dla FemFund – "Słyszymy Was" w reżyserii Katarzyny Bielskiej (zdjęcia: Marianna Klein).

Czytaj też: Katarzyna Hubiszta awansowała na biddable product director w Dentsu Polska

Wśród innych nagrodzonych projektów znalazły się m.in. teledysk zespołu The Chemical Brothers – "Skipping Like A Stone", kampania "Assume That I Can" w reżyserii Richa Lee (reżysera teledysków m.in. Billie Eilish, Eminema, Lany Del Rey czy Black Eyed Peas) i kampania Versace Jeans Couture.

Do konkursu zostało nadesłanych ponad 800 zgłoszeń z 34 krajów, z czego nagrodami uhonorowano 20 produkcji. W jury zasiadali m.in. przedstawiciele platform Directors Notes i Vimeo, festiwalu Berlin Commercial oraz Berlin Fashion Film Festival, agencji Dude, McCann oraz mediów – m.in. Vogue Italia, Shots, ARTE czy 1.4.

Festiwalowi towarzyszyły prelekcje poświęcone zrównoważonemu rozwojowi i spotkania z twórcami. Przedstawiciele Papaya Films poprowadzili panel ekspercki zwieńczający program festiwalu, podczas którego Justyna Górniak, CEO Papaya Films, oraz Wojciech Skiba, EP Papaya Films z zespołu międzynarodowego, opowiedzieli o niskoemisyjnej podróży firmy na tegoroczny festiwal w Cannes. A także o codziennych działaniach w obszarach ESG oraz liczeniu śladu węglowego wszystkich realizowanych projektów.

Czytaj też: Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"

(AMS, 17.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.