Katarzyna Hubiszta awansowała na biddable product director w Dentsu Polska

Katarzyna Hubiszta trafiła do Dentsu Polska w 2016 roku (fot. materiały prasowe)
Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę programmatic managerki w Dentsu Polska, awansowała na nowo utworzone stanowisko biddable product director.
Będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za obszar paid social. Jej awans ma na celu wzmocnienie kompetencji w obu obszarach i skoncentrowanie się na dalszym ich rozwoju.
Czytaj też: Papaya Films z dwoma nagrodami na międzynarodowym festiwalu Conero Film + ADV
Będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem ekspertów. Powołane zostaną także nowe stanowiska eksperckie, co zapewni dalszą profesjonalizację działań grupy w zakresie programmatic i paid social oraz dostarczanie znacznie skuteczniejszych i efektywnych rozwiązań dla klientów.
Hubiszta ma wieloletnie doświadczenie w zespole programmatic, w tym managerskie. Z Dentsu Polska związana jest (z krótką przerwą) od początku kariery zawodowej w branży marketingowej. W agencji zaczynała w 2016 roku jako stażystka. Na nowym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officera.
Czytaj też: Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"
(KAP, 17.09.2024)
