Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Hubiszta awansowała na biddable product director w Dentsu Polska

Katarzyna Hubiszta trafiła do Dentsu Polska w 2016 roku (fot. materiały prasowe)

Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę programmatic managerki w Dentsu Polska, awansowała na nowo utworzone stanowisko biddable product director.

Będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za obszar paid social. Jej awans ma na celu wzmocnienie kompetencji w obu obszarach i skoncentrowanie się na dalszym ich rozwoju.

Czytaj też: Papaya Films z dwoma nagrodami na międzynarodowym festiwalu Conero Film + ADV

Będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem ekspertów. Powołane zostaną także nowe stanowiska eksperckie, co zapewni dalszą profesjonalizację działań grupy w zakresie programmatic i paid social oraz dostarczanie znacznie skuteczniejszych i efektywnych rozwiązań dla klientów.

Hubiszta ma wieloletnie doświadczenie w zespole programmatic, w tym managerskie. Z Dentsu Polska związana jest (z krótką przerwą) od początku kariery zawodowej w branży marketingowej. W agencji zaczynała w 2016 roku jako stażystka. Na nowym stanowisku będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, chief delivery officera.

Czytaj też: Ipsos i Mediahub z projektem "Prawda o Pokoleniach". "Szukamy nowych podejść"

(KAP, 17.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.