Jakub Żulczyk pomaga firmie Colian w promocji wafli
Firma Colian wykorzystuje m.in. literaturę do promocji marki Wafle Familijne (fot. materiały prasowe)
Pisarz i scenarzysta Jakub Żulczyk, znany m.in. dzięki kryminałowi „Ślepnąc od świateł” i thrillerowi „Wzgórze psów", został zaangażowany do promowania marki Wafle Familijne.
Żulczyk, po tym jak w mediach społecznościowych pożalił się, że nie może pisać, bo z rynku zniknęły jego ulubione Wafle Familijne o smaku chałwowym, otrzymał od firmy Colian ponad 300 opakowań wafli, specjalnie dla niego wyprodukowanych.
Czytaj też: Spółka pisarza Jakuba Żulczyka uruchomiła pierwszy podcast
Firma Colian postanowiła wykorzystać akcję do promocji marki Wafle Familijne. Na Facebookowym profilu marki ruszył konkurs #ZmieńTytułNaChałwę! – aby wziąć w nim udział, trzeba podać tytuł filmu lub książki, zamieniając jedno słowo na słowo "chałwa". Najlepsze pomysły mają zostać zilustrowane, a ich autorzy otrzymają zestawy Wafli Familijnych i książkę autorstwa Jakuba Żulczyka z autografem pisarza.
Jakub Żulczyk w mediach społecznościowych w aktywny sposób promuje akcję.
Czytaj też: O niemal połowę spadły przychody wydawnictwa Radosława Kotarskiego
(AMS, 21.07.2022)