Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spółka pisarza Jakuba Żulczyka uruchomiła pierwszy podcast

Główną działalnością Newhomers będzie tworzenie podcastów na zamówienie marek (fot. materiały promocyjne)

Jakub Żulczyk jest współwłaścicielem nowej marki Newhomers specjalizującej się w tworzeniu treści audio, w tym brandowych podcastów. Pod koniec 2022 roku pisarz ruszy ze swoim autorskim projektem.

Wspólnik Żulczyka, pisarz Juliusz Strachota, nie chciał nam zdradzić, jakiej tematyki będzie dotyczył podcast. – Kuba będzie miał wreszcie swoje własne medium i całkowitą wolność w kwestii tematów i doboru gości – podaje Strachota.

Mniej oczywista perspektywa wojny w Ukrainie

Natomiast Newhomers uruchomiła już pierwszy podcast – „Jak zostać Ukraińcem”. To produkcja prowadzona przez Ivana Davydenkę, ukraińskiego poetę mieszkającego od 10 lat w Polsce.

Czytaj też: Dzięki pozostaniu w starym standardzie TVP nadal zyskuje udziały w rynku

– Autor pokazuje mniej oczywistą perspektywę na wojnę w Ukrainie. W podcaście jest dużo humoru, ale też niezwykle sugestywna nostalgia za światem, który tak gwałtownie zniknął – tłumaczy Strachota. – Właśnie takich autorów chcemy promować. Zależy nam na tym, by współpracować z autorami, którzy są wybitnymi storytellerami, ale nie mieli wcześniej do czynienia z podcastami lub jeszcze nie do końca rozumieją język tego medium – dodaje Strachota.

Jednak główną działalnością Newhomers będzie tworzenie podcastów na zamówienie marek, bo niezależne i niszowe podcasty firma chce finansować z projektów komercyjnych.

Inwestorami w firmie współtworzonej przez Żulczyka i Strachotę są związani z branżą marketingową i kreatywną – Marcin Żukowski i Bartek Willim. Wspólniczkami projektu są również agentka literacka Monika Regulska oraz Karola Chojnowska.

Czytaj też: Nieżyjący dziennikarz "GW" oczyszczony z zarzutów o molestowanie. Wyrok prawomocny

(MZD, 15.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.