Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Co-CEO w firmie Better  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: książki

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Polsce sprzedano już ok. 40 tys. egz. autobiografii księcia Harry’ego

Ze względu na duże zainteresowanie książką jeszcze przed premierą zrobiono w Polsce jej dodruk (fot. materiały prasowe)

Autobiografia księcia Harry’ego pt. "Ten drugi" sprzedała się w Polsce w liczbie ok. 40 tys. egzemplarzy.

Jeszcze w przedsprzedaży tytuł rozszedł się w 20 tys. egz. Oficjalną premierę książka miała 22 lutego. – Obecnie sprzedaż sięga 40 tysięcy egzemplarzy – przekazała w czwartek "Presserwisowi" Magda Śniecińska z działu promocji wydawnictwa Marginesy, które ma w Polsce prawa do tego tytułu.

Czytaj też: Szef KRRiT chce, żeby strukturę właścicielską TVN zbadał międzynarodowy wykonawca

Ze względu na duże zainteresowanie książką jeszcze przed premierą zrobiono w Polsce jej dodruk. Przyspieszono także termin premiery – początkowo miała ukazać się 8 marca.

Książka "Ten drugi" debiutowała w naszym kraju półtora miesiąca po ukazaniu się w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii, gdzie też bije rekordy popularności. W dniu premiery 10 stycznia Księga Rekordów Guinnessa ogłosiła autobiografię księcia Harry’ego najszybciej sprzedającą się książką non fiction wszech czasów. Tylko w dniu premiery wyprzedano 1,43 mln egz.

Czytaj też: Nowy „Press”: Wiśniewska na zimno, Pawlikowska prowokuje, Pereira ma zadania

(MNIE, 03.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.