IAB Polska przygotowała "Poradnik reklamy audio online"
"Poradnik reklamy audio online" udostępniono na stronie internetowej IAB Polska (fot. Siddharth Bhogra/Unsplash.com)
Grupa robocza IAB Polska zajmująca się audio i wideo przygotowała poradnik dotyczący reklam audio online - m.in. najpopularniejszych formatów, automatyzacji procesów zakupowych i charakterystyki odbiorców.
Rafał Jung, szef grupy roboczej IAB i marketing product manager w Polska Press Grupie, informuje, że publikacja ma na celu usystematyzowanie wiedzy dla marketerów korzystających z reklam audio online. Zawarto w niej sugestie, w jaki sposób wykorzystać trwający boom na treści audio (muzyczne i mówione). Według badania Mediapanel serwisy związane z audio w styczniu br. odwiedziło 16,4 mln użytkowników w Polsce.
W pracach nad publikacją brali udział przedstawiciele m.in. Grupy RMF, Grupy Radiowej Agory i Wirtualnej Polski. Poradnik udostępniono na stronie internetowej IAB Polska.
(KAP, 05.08.2021)