6,5 mln zł dofinansowania z PARP na szkolenia z komunikacji marketingowej
Firmy działające w sektorze komunikacji marketingowej mogą liczyć nawet na 80 proc. dofinansowania (fot. Pixabay.com)
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przeznaczyła ponad 6,5 mln zł (z funduszy Unii Europejskiej) na szkolenia dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw działających w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Firmy mogą liczyć nawet na 80 proc. dofinansowania na szkolenia i doradztwo. PARP liczy, że dzięki podniesieniu kompetencji pracowników w dziedzinie e-marketingu zminimalizuje skutki pandemii koronawirusa. "Branża cyfrowa jest obecnie motorem napędowym gospodarki, dlatego podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników w tym obszarze jest pierwszą potrzebą wszystkich firm, które ucierpiały z powodu uderzenia kryzysu gospodarczego" - uważa Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Dofinansowaniem są objęte szkolenia spełniające kryteria zdefiniowane przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej (Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wraz ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR są jej operatorami). Przedsiębiorcy mają do wyboru m.in. szkolenia oferowane przez IAB Polska. Wnioski o dofinansowanie są przyjmowane do 30 listopada br.
(IKO, 01.10.2020)