Jet Line dołącza do IAB Polska
Firma Jet Line istnieje od niemalże 30 lat (fot. materiały prasowe)
Agencja reklamy zewnętrznej Jet Line została członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Istniejąca niemalże 30 lat firma Jet Line jest właścicielem ogólnopolskiej sieci tablic reklamowych Motorway 12x4 m, sieci cyfrowych ekranów More, mobilnych nośników miejskiego outdooru oraz platformy MyLED, która pozwala na planowanie i realizowanie kampanii DOOH. Michał Ciedziewicki, prezes zarządu spółki, wyjaśnia, że dołączenie do IAB jest reakcją na wyraźne sygnały o potrzebie dyskusji na temat wdrażania standardów branżowych dla digital out of home oraz edukacji rynku. "Dołączyliśmy do IAB Polska i planujemy aktywne działanie w organizującej się grupie roboczej Digital Out Of Home" - podkreśla.
IAB Polska działa od 2000 roku, zrzeszając firmy i instytucje rynku marketingu interaktywnego.
(KAP, 05.11.2021)