W lipcu reklama zewnętrzna dotarła do 29,2 mln Polaków. Badanie Mediapanel
Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 28 mln użytkowników (fot. materiały prasowe)
Jak wynika z badania Mediapanel Gemiusa, w lipcu 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,4 proc., co oznacza nieznaczny wzrost z 89,3 proc. w czerwcu 2025 roku.
Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 76,5 proc., a cyfrowych – 84,6 proc. W czerwcu było to odpowiednio 74,1 proc. i 84,8 proc.
Czytaj też: Rynek reklamy wideo wzrósł w pierwszym półroczu 2025 roku o 6,7 proc.
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej w obu miesiącach była na takim samym poziomie – 29,2 mln (15 mln mężczyzn i 14,3 mln kobiet).
Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 28 mln użytkowników (spadek o 1 proc. w porównaniu z czerwcem) i 85,72 proc. zasięgu (spadek z 86,54 proc. w czerwcu).
Na drugim miejscu był Bauer Media Outdoor Poland – 19,62 mln użytkowników (wzrost o 2 proc.) i 60,04 proc. zasięgu (wzrost z 58,83 proc.), a na trzecim Jet Line – 15,91 mln użytkowników (wzrost o 3,3 proc.) i 48,69 proc. zasięgu (wzrost z 47,13 proc.).
Czytaj też: Piotr Żyła najbardziej spontanicznym influencerem. Badanie Influence Power Index
(MS, 23.08.2025)










