Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS z Grupy Agora kupi Synergic – firmę z branży OOH

Za wszystkie udziały kupujący zapłaci niecałe 19 mln zł (fot. materiały prasowe)

Należąca do Agory spółka AMS podpisała przedwstępną umowę zakupu spółki Synergic. Prowadzi ona działalność reklamową w segmencie OOH.

Według komunikatu giełdowego AMS przejmie 100 proc. udziałów Synergic. Większość, ok. 88 proc., należy aktualnie do funduszu Larq Growth Fund, a do mniejszych udziałowców – pozostałe 12 proc. Za wszystkie udziały kupujący zapłaci niecałe 19 mln zł, ale umowa przedwstępna przewiduje dopłaty w transzach (w sumie dodatkowo ok. 18 mln zł) w przypadku spełnienia określonych warunków.

Umowa sprzedaży ma być podpisana 28 listopada.

– Rozbudowujemy naszą ofertę, w tym reklamę zewnętrzną, a szczególnie nośniki cyfrowe, ambient w przestrzeni miejskiej i w środkach transportu, dzięki temu nasza oferta będzie bardziej interesująca dla szerszej grupy klientów – odpowiada "Presserwisowi" Bartłomiej Godlewski, dyrektor ds. relacji inwestorskich w Agorze.

Dodaje, że akwizycja pozwoli Agorze zbliżyć się do strategicznego celu, którym jest osiągnięcie rocznego wyniku EBITDA 200 mln zł (w 2024 roku wyniósł on 118,5 mln zł).

Synergic działa na terenie całej Polski. Specjalizuje się w kampaniach wykorzystujących dynamiczną reklamę cyfrową (digital out-of-home – DOOH), a także nośniki reklamowe z segmentu klasycznego OOH oraz reklamę na i w pojazdach transportu zbiorowego. W 2024 roku spółka miała przychód netto w wysokości 28,5 mln zł i 3 mln zł zysku netto.

(KAP, 09.09.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.