Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W lutym reklama zewnętrzna dotarła do ponad 29 mln Polaków. AMS liderem rynku

Biorąc pod uwagę zasięg, reklama zewnętrzna (z wynikiem 89,35 proc.) jest w Mediapanelu za telewizją (99,97 proc.), radiem (98,35 proc.) i internetem (90,78 proc.) (fot. materiały prasowe)

W lutym br. zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc., a liczba użytkowników 29,2 mln – wynika z zestawienia Mediapanel Gemiusa. W styczniu br. zasięg reklamy outdoor był odrobinę większy (89,73 proc.), a liczba użytkowników na podobnym poziomie. Liderem rynku pozostaje AMS.

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 70,83 proc., a cyfrowych 87 proc. W styczniu br. było to odpowiednio 70,02 proc. i 87,27 proc.

Czytaj też: Outdoor 2025. Stabilny wzrost, dalsza cyfryzacja i rosnąca efektywność reklamy zewnętrznej

Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej w obu miesiącach była na takim samym poziomie – 29,2 mln (15,1 mln mężczyźni i 14,1 mln kobiety).

Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 28,9 mln użytkowników i zasięgiem na poziomie 88,45 proc. (w styczniu wynik ten wynosił 28,8 mln użytkowników, a zasięg 88,10 proc.).

Wiceliderem został Clear Channel Poland. Jej zasięg wynosił w lutym 53,94 proc., a liczba realnych użytkowników – 17,6 mln. W styczniu br. zasięg Clear Channel Poland wyniósł 53,45 proc., a liczba realnych użytkowników 17,47 mln.

Czytaj też: Koszty influencer marketingu w 2025 roku. Kluczowy element strategii marek

Na trzecim miejscu jest Jet Line z 13,1 mln użytkowników i zasięgiem 40,12 proc. w lutym, zwiększając liczbę użytkowników z 12,73 mln w styczniu i zasięg z 38,9 proc.

Czwarte miejsce należy do Synergic – z 5,4 mln użytkowników i zasięgiem 16,39 proc. W styczniu firma odnotowała 5,36 mln użytkowników i zasięg na poziomie 16,41 proc. 

Na piątym miejscu znalazło się Warexpo z 4,2 mln użytkowników i 13 proc. zasięgiem, które od stycznia zwiększyło liczbę użytkowników z 3,72 mln, a zasięg z 11,40 proc.

Czytaj też: Konkurs AD WO/MAN 2024 rozstrzygnięty. Wybrano najlepszych w pięciu kategoriach

(MS, 06.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.