Reklama outdoorowa dociera do 29,2 mln użytkowników. Dane za marzec

Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 72,95 proc., a cyfrowych 87,13 proc. (fot. materiały prasowe)
Jak wynika z badania Mediapanel Gemiusa, w marcu 2025 roku zasięg reklamy zewnętrznej wyniósł 89,35 proc., a liczba użytkowników – 29,2 mln. W lutym br. zasięg reklamy outdoor wyniósł 89,73 proc., a liczba użytkowników była na podobnym poziomie. Liderem rynku pozostaje AMS.
Zasięg tradycyjnych nośników OOH (w populacji 7-75 lat) wyniósł 72,95 proc., a cyfrowych 87,13 proc. W lutym br. było to odpowiednio 70,83 proc. i 87 proc.
Czytaj też: W tegorocznej edycji Golden Drum prace będzie oceniać czworo jurorów z Polski
Liczba realnych użytkowników reklamy zewnętrznej w obu miesiącach była na takim samym poziomie – 29,2 mln (15,1 mln mężczyźni i 14,1 mln kobiety).
Liderem rynku pozostaje AMS z liczbą 29,11 mln użytkowników i zasięgiem na poziomie 89,08 proc. (w lutym wynik ten wynosił 28,9 mln użytkowników, a zasięg 88,45 proc.).
Wiceliderem był Clear Channel Poland. Jego zasięg wynosił w marcu 53,14 proc., a liczba realnych użytkowników – 17,37 mln. W lutym br. zasięg Clear Channel Poland wyniósł 53,94 proc., a liczba realnych użytkowników – 17,6 mln.
Czytaj też: W skład Sporting Agency weszli przedstawiciele agencji DDB Warszawa i K+
Na trzecim miejscu jest Jet Line z 13,11 mln użytkowników i zasięgiem 40,11 proc. w lutym, w marcu utrzymał podobną liczbę użytkowników – 13,1 mln i zasięg na poziomie 40,12 proc.
Czwarte miejsce należy do Synergic – z 4,9 mln użytkowników i zasięgiem 15,05 proc. W lutym firma odnotowała 5,4 mln użytkowników i zasięg na poziomie 16,39 proc.
Na piątym miejscu było Warexpo z 4 mln użytkowników i 12,40 proc. zasięgiem, które od lutego zmniejszyło liczbę użytkowników z 4,2 mln, a zasięg z 13 proc.
Czytaj też: Legia najbardziej medialnym polskim klubem, a Robert Lewandowski piłkarzem. Zestawienie IMM
(MS, 22.04.2025)
