W tegorocznej edycji Golden Drum prace będzie oceniać czworo jurorów z Polski
16.04.2025, 06:33

Ogłoszenie wyników nastąpi 14 października
Do pracy w tegorocznym jury festiwalu Golden Drum zaproszono czworo przedstawicieli polskiej branży.
W jury Golden Drum w tym roku będą:
- Bartosz Jeglejewski – creative director McCann (One-Channel),
- Małgorzata Węgierek – chief executive officer Havas Media Network Poland (Creative Media Excellence),
- Gosia Nierodzińska – partner marketing creative Netflix CEE,
- Marcin Sosiński – chief creative officer Poland and CEE Dentsu Creative.
Czytaj też: Havas łączy struktury e-commerce i performance w agencję Havas Market
W konkursie Golden Drum są następujące kategorie: Creative Media Excellence, Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum. Prace można zgłaszać do 22 sierpnia. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 października.
(AMS, 16.04.2025)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
