Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W tegorocznej edycji Golden Drum prace będzie oceniać czworo jurorów z Polski

Ogłoszenie wyników nastąpi 14 października

Do pracy w tegorocznym jury festiwalu Golden Drum zaproszono czworo przedstawicieli polskiej branży.

W jury Golden Drum w tym roku będą:

  • Bartosz Jeglejewski – creative director McCann (One-Channel),
  • Małgorzata Węgierek – chief executive officer Havas Media Network Poland (Creative Media Excellence),
  • Gosia Nierodzińska – partner marketing creative Netflix CEE,
  • Marcin Sosiński – chief creative officer Poland and CEE Dentsu Creative.

Czytaj też: Havas łączy struktury e-commerce i performance w agencję Havas Market

W konkursie Golden Drum są następujące kategorie: Creative Media Excellence, Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum. Prace można zgłaszać do 22 sierpnia. Ogłoszenie wyników nastąpi 14 października.

(AMS, 16.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.