Havas łączy struktury e-commerce i performance w agencję Havas Market

Havas Market zarządzają Aleksandra Ślusarska i Tomasz Kwiatkowski (fot. materiały prasowe)
Agencja Havas łączy struktury performance oraz e-commerce pod wspólnym szyldem Havas Market.
Havas Market będzie łączyć kompetencje strategiczne (marketplace, DTC) z eksperckimi działaniami operacyjnymi (performance media) poprzez tworzenie strategii e-commerce obejmujących media i content.
Czytaj też: W tegorocznej edycji Golden Drum prace będzie oceniać czworo jurorów z Polski
Podmiot pracuje na własnych narzędziach, takich jak: Havas Market Retail & Performance Insights, Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Media. Ma współpracować z CSA (Customer Science Analytics).
Na czele jednostki stoją Aleksandra Ślusarska, jako head of performance media, oraz Tomasz Kwiatkowski, jako head of e-commerce operations. Będą raportować do Beaty Magdziarz, chief digital officer w Havas Media Network.
Czytaj też: W skład Sporting Agency weszli przedstawiciele agencji DDB Warszawa i K+
(AMS, 16.04.2025)
