W skład Sporting Agency weszli przedstawiciele agencji DDB Warszawa i K+

W pierwszej fazie działania agencja będzie bazować na zespołach i ekspertach z agencji założycielskich (fot. materiały prasowe)
Nowa agencja marketingu sportowego Sporting Agency, powołana przez DDB Warszawa i Grupę K+, przedstawiła swój zespół.
W pierwszej fazie działania agencja zamierza bazować na zespołach i ekspertach z agencji założycielskich, które mają być dobierane adekwatnie do potrzeb każdego z projektów.
Czytaj też: Legia najbardziej medialnym polskim klubem, a Robert Lewandowski piłkarzem. Zestawienie IMM
Za projektowanie kampanii w ramach Sporting Agency będą odpowiadać m.in. Marcin Trzepla i Patrycja Tąder z DDB Warszawa z zespołem kreatywnym, a za projektowanie i realizację działań marketingowych i PR – zespół Brand PR w K+, tj. Marcin Kuchno, Hubert Rączkowski i Paweł Górniak, oraz zespół K+Digital, kierowany przez Błażeja Soniewickiego. Nadzór nad obszarem badawczo-konsultingowym projektów zapewnią eksperci Sponsoring Insight, kierowani przez Seweryna Plotana.
Ilona Koliievska, senior consultant w K+ stwierdziła, że agencja na razie nie nawiązała żadnej współpracy z klientem, ale zapewnia, iż pojawiły się pierwsze zapytania o wspólne działania.
Na czele agencji Sporting Agency stanął Łukasz Banaszak, dotychczas związany ze Stowarzyszeniem Sport Biznes Polska. Agencja ma się skupić na tworzeniu projektów zwiększających rozpoznawalność marek poprzez sport.
Czytaj też: Były dyrektor handlowy Bonnier Business Polska Jan Rojewski dołączył do Clear Channel Poland
(MS, 15.04.2025)
