Były dyrektor handlowy Bonnier Business Polska Jan Rojewski dołączył do Clear Channel Poland

Przez ostatnich osiem lat Rojewski pracował w Bonnier Business Poland (fot. materiały prasowe)
Od połowy kwietnia do zespołu Clear Channel Poland dołączył Jan Rojewski. Objął stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i będzie odpowiadać za współpracę z agencjami mediowymi oraz rozwój zespołu sprzedaży.
Rojewski to doświadczony menedżer i ekspert w obszarze mediów i reklamy z niemal 20-letnim stażem. Pracował po stronie agencji mediowych i PR-owych (był związany z ZenithOptimedia Group i Partnersami) i wydawnictw.
Czytaj też: W skład Sporting Agency weszli przedstawiciele agencji DDB Warszawa i K+
Przez ostatnich osiem lat był związany z Bonnier Business Polska, gdzie jako dyrektor agencyjny, a następnie dyrektor handlowy odpowiadał m.in. za przychody reklamowe oraz działania w obszarze eventów i sponsoringu. Wcześniej pełnił funkcję kierownika departamentu sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce.
Filip Hołowczyc, dyrektor sprzedaży i marketingu Clear Channel Poland, podkreśla w informacji przesłanej mediom, że dołączenie Rojewskiego wniesie do zespołu "cenne doświadczenie oraz świetne zrozumienie rynku agencyjnego".
Czytaj też: Małgorzata Węgierek z Havas Media Network Poland w jury Golden Drum
(KAP, 15.04.2025)
