Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były dyrektor handlowy Bonnier Business Polska Jan Rojewski dołączył do Clear Channel Poland

Przez ostatnich osiem lat Rojewski pracował w Bonnier Business Poland (fot. materiały prasowe)

Od połowy kwietnia do zespołu Clear Channel Poland dołączył Jan Rojewski. Objął stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej i będzie odpowiadać za współpracę z agencjami mediowymi oraz rozwój zespołu sprzedaży.

Rojewski to doświadczony menedżer i ekspert w obszarze mediów i reklamy z niemal 20-letnim stażem. Pracował po stronie agencji mediowych i PR-owych (był związany z ZenithOptimedia Group i Partnersami) i wydawnictw.

Czytaj też: W skład Sporting Agency weszli przedstawiciele agencji DDB Warszawa i K+

Przez ostatnich osiem lat był związany z Bonnier Business Polska, gdzie jako dyrektor agencyjny, a następnie dyrektor handlowy odpowiadał m.in. za przychody reklamowe oraz działania w obszarze eventów i sponsoringu. Wcześniej pełnił funkcję kierownika departamentu sprzedaży agencyjnej w Wirtualnej Polsce.

Filip Hołowczyc, dyrektor sprzedaży i marketingu Clear Channel Poland, podkreśla w informacji przesłanej mediom, że dołączenie Rojewskiego wniesie do zespołu "cenne doświadczenie oraz świetne zrozumienie rynku agencyjnego".

Czytaj też: Małgorzata Węgierek z Havas Media Network Poland w jury Golden Drum

(KAP, 15.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.