Małgorzata Węgierek z Havas Media Network Poland w jury Golden Drum

Małgorzata Węgierek jest jurorką i członkinią komitetów organizacyjnych konkursów branżowych (fot. materiały prasowe)
Małgorzata Węgierek, chief executive officer Havas Media Network Poland, została jurorką konkursu Golden Drum. Będzie oceniać prace w kategorii Creative Media Excellence.
Pracom jury w tej kategorii przewodniczy Jo-ann Robertson, chief executive officer global markets w Ketchum.
Prace można zgłaszać do 22 sierpnia
Na Golden Drum prace mogą być zgłaszane do podstawowych kategorii: Creative Media Excellence, Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum oraz Omni-Channel Drum. Każda z nich ma swojego przewodniczącego.
Czytaj też: Awanse w kreacji 180heartbeats + Jung von Matt. "Ludzka sprawczość kluczowa"
Zgłoszenia do konkursu są już otwarte od 7 marca, prace można zgłaszać do 22 sierpnia. Ogłoszenie wyników – 14 października.
Węgierek z branżą związana jest od ponad 25 lat, zarządzała kluczowymi międzynarodowymi firmami mediowymi i reklamowymi, takimi jak MEC (obecnie Wavemaker) czy Hubert Burda Media. W 2010 roku dołączyła do Havas Media Network, od 2013 roku jako CEO zarządza zespołem liczącym blisko 200 osób. Najważniejszy podmiot w holdingu, którym kieruje – agencja Havas Media – w 2017 roku został nagrodzony tytułem Sukces Roku magazynu "Press". W 2018 i 2021 roku agencja Havas Media otrzymała tytuł "Domu Mediowego Roku" w konkursie Mixx Awards, w 2022 roku otrzymała tytuł "Media Agency of the Year" w konkursie Innovation. Zarządzana przez nią sieć wielokrotnie zdobywała nagrody Effie, Innovation i Mixx Awards dla swoich klientów.
Małgorzata Węgierek jest jurorką i członkinią komitetów organizacyjnych konkursów branżowych, takich jak Effie Poland, Effie Worldwide Global Best of the Best (2023), Effie United Kingdom (2024) i Effie Europe (2024), Innovation, Mixx Awards i Superbrands. Jest także laureatką licznych nagród i wyróżnień branżowych, w tym AD wo/MAN of 2015 i 2018, przyznawanych przez magazyn "Press". W 2023 roku została laureatką Nagrody Specjalnej IAB Polska za całokształt osiągnięć.
Czytaj też: Andrzej Szewczyk przeszedł z reklamy do fintech. Dołączył do zespołu Autopay
(AMS, 14.04.2025)
