Awanse w kreacji 180heartbeats + Jung von Matt. "Ludzka sprawczość kluczowa"

Pablo Dominguez Agregan i Aleksander Frydrych – wcześniej odpowiednio group creative director i creative innovations officer – obejmują stanowiska executive creative directors (fot. materiały prasowe)
Pablo Dominguez Agregan i Aleksander Frydrych objęli stanowiska executive creative directors w 180heartbeats+JvM.
Od kwietnia b.r. Pablo Dominguez Agregan i Aleksander Frydrych – wcześniej odpowiednio group creative director i creative innovations officer – pracują na stanowiskach executive creative directors. W nowych rolach będą wspierać bezpośrednio Adama Smereczyńskiego, CCO & partnera agencji, w prowadzeniu zespołu kreacji.
Czytaj też: Małgorzata Węgierek z Havas Media Network Poland w jury Golden Drum
– W czasach, gdy coraz więcej zadań przejmują algorytmy, kluczowa staje się ludzka sprawczość, intelekt i intuicja. Na takim podejściu chcemy budować przyszłość agencji, jak i codzienną pracę z klientami – komentuje Smereczyński.
(MS, 14.04.2025)
