Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Awanse w kreacji 180heartbeats + Jung von Matt. "Ludzka sprawczość kluczowa"

Pablo Dominguez Agregan i Aleksander Frydrych – wcześniej odpowiednio group creative director i creative innovations officer – obejmują stanowiska executive creative directors (fot. materiały prasowe)

Pablo Dominguez Agregan i Aleksander Frydrych objęli stanowiska executive creative directors w 180heartbeats+JvM.

Od kwietnia b.r. Pablo Dominguez Agregan i Aleksander Frydrych – wcześniej odpowiednio group creative director i creative innovations officer – pracują na stanowiskach executive creative directors. W nowych rolach będą wspierać bezpośrednio Adama Smereczyńskiego, CCO & partnera agencji, w prowadzeniu zespołu kreacji.

Czytaj też: Małgorzata Węgierek z Havas Media Network Poland w jury Golden Drum

– W czasach, gdy coraz więcej zadań przejmują algorytmy, kluczowa staje się ludzka sprawczość, intelekt i intuicja. Na takim podejściu chcemy budować przyszłość agencji, jak i codzienną pracę z klientami – komentuje Smereczyński.

(MS, 14.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.