Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Szewczyk przeszedł z reklamy do fintech. Dołączył do zespołu Autopay

Andrzej Szewczyk w Artegence pracował od 2008 roku (fot. materiały prasowe)

Andrzej Szewczyk, ostatnio prezes agencji Artegence oraz wiceprezes i dyrektor zarządzający w Efigence (Efigence SA), dołączył do zespołu Autopay. Objął stanowisko business unit leader.

Autopay to polski fintech dostarczający usługi i rozwiązania dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i e-commerce. Oferuje rozwiązania do opłacania rachunków, doładowania telefonów, wykonania ekspresowego przelewu, zakupów przez internet czy płatności za autostrady. – To obszar zupełnie niezwiązany z branżą reklamową – przyznał Szewczyk. – Teraz zajmuję się czymś całkowicie odmiennym.

Czytaj też: Awanse w kreacji 180heartbeats + Jung von Matt. "Ludzka sprawczość kluczowa"

Andrzej Szewczyk prezesem Artegence został w 2016 roku, wcześniej był członkiem zarządu i dyrektorem zarządzającym. W Artegence pracował od 2008 roku. Zakończenie tej współpracy miało miejsce formalnie w tym roku, ale – jak wyjaśnia Szewczyk – faktycznie nastąpiło niemal rok wcześniej.

(AMS, 14.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.