Cyfrowe nośniki Jet Line zostały włączone w ekosystem DSP i SSP firmy Perion
Perion pełni rolę platformy DSP i SSP (fot. materiały prasowe)
Jet Line została pierwszą w Polsce agencją reklamy out of home, która podpisała umowę z firmą Perion w obszarze programmatic DOOH. Partnerstwo oznacza włączenie cyfrowych powierzchni Jet Line do ich platformy technologiczno-reklamowej na świecie.
Perion pełni rolę zarówno platformy DSP, umożliwiającej zakup mediów w wielu źródłach, jak i platformy SSP, wspierającej wydawców w sprzedaży powierzchni reklamowych. Dla Jet Line oznacza to m.in., że sieć ich ekranów MORE będzie dostępna dla międzynarodowego klienta w ramach oferty programatycznej. Współpraca Jet Line i Perion włącza zasoby DOOH w globalny ekosystem wymiany danych, technologii i zautomatyzowanego zakupu mediów.
W przesłanej do mediów informacji prasowej Maciej Podgórny, chief digital officer w Jet Line, podkreśla, że to istotny krok w strategii rozwoju cyfrowego firmy. "Pierwsi w Polsce wchodzimy w ten ekosystem, co otwiera drzwi do nowych doświadczeń, projektów i partnerstw. Klienci zyskują szerszy zasięg i dostęp do innowacyjnych narzędzi, które zmieniają sposób planowania i realizacji kampanii" - skomentował.
(KAP, 07.09.2025)










