Agnieszka Kępińska-Sadowska prezesem Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy
Rada Reklamy przeciwdziała rozpowszechnianiu reklam, które wprowadzają w błąd, naruszają podstawowe wartości społeczne czy też zagrażają uczciwej konkurencji (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Kępińska-Sadowska, dyrektor ds. komunikacji i relacji zewnętrznych Mondelez International regionu centralnej Europy, Polski, krajów bałtyckich, została prezesem Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy. Zastąpiła Zbigniewa Gajewskiego.
W skład nowego zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy weszli także: Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited, Marcin Barcz, członek zarządu i dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TVN Discovery Polska, Mariusz Grzesiuk, dyrektor działu prawnego Ringier Axel Springer Polska i Bartłomiej Morzycki, dyrektor generalny Browarów Polskich. Dotychczas w zarządzie ZS RR zasiadali: Zbigniew Gajewski, Robert Wielgo, Marcin Bogłowski, Rajmund Tochwin, Iwona Jacaszek-Pruś, Magdalena Osińska.
W radzie nadzorczej zasiadają obecnie: Iwona Jacaszek-Pruś (Kompania Piwowarska), Marcin Olkowicz (były dyrektor generalny ZFPR), Beata Rożek (Mars Wrigley), Małgorzata Wadzińska (Procter and Gamble DS Polska) i Robert Wielgo (Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska). Dyrektorem biura ZS RR jest Piotr Kwiecień.
(IKO, 10.07.2019)