Łukasz Kowalski prezesem Rady Reklamy

Łukasz Kowalski będzie prezesem związku przez dwa lata (screen: Radareklamy.pl)
Łukasz Kowalski, zastępca dyrektora zarządzającego MSL, został wybrany na prezesa zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy w trakcie walnego zebrania członków.
W trakcie zebrania wybrany został nowy zarząd Rady Reklamy. Poza Kowalskim w jego skład wchodzą: Robert Wielgo, IAB Polska, Małgorzata Węgierek, Havas Media Group, Aleksandra Przeździecka, Warner Bros. Discovery, Bartłomiej Morzycki, Browary Polskie, oraz Małgorzata Skonieczna, PepsiCo.
Członkowie wybrali również nowy skład rady nadzorczej, w której znaleźli się: Sylwia Palmowska-Stusińska, Procter & Gamble Polska, Iwona Jacaszek-Pruś, Kompania Piwowarska, Beata Rożek, Mars Polska, Włodzimierz Schmidt, IAB Polska, oraz Anna Lubowska, ostatnio GroupM.
Jak informują przedstawiciele rady w informacji prasowej, nadchodząca kadencja ma obfitować w nowe inicjatywy. Pierwszą z nich będzie projekt GenEtyczni, który ma być laboratorium wiedzy przybliżającym tematykę etyki w reklamie i marketingu nowemu pokoleniu marketingowców.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego i liczy obecnie 37 członków.
(KAP, 28.06.2023)
