Robert Wielgo prezesem zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy
Robert Wielgo z IAB Polska został prezesem zarządu Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy (fot. materiały prasowe)
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrał zarząd, radę nadzorczą oraz Komisję Etyki Reklamy na lata 2021-2023. Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na prezesa zarządu.
"Wśród priorytetów na najbliższe lata na pewno trzeba podkreślić dalsze wzmacnianie i promowanie idei samoregulacji, zarówno poprzez zwiększanie obecności Rady Reklamy w mediach, aktywność w ośrodkach opiniotwórczych i decyzyjnych, jak i konsekwentne wzbogacanie bazy członkowskiej o nowe podmioty i całe obszary rynku" - mówi Robert Wielgo.
W skład nowego zarządu na kadencję 2021-2023 weszli ponadto: Małgorzata Węgierek z Havas Media Group, Marcin Idzik z TVN Discovery, Bartłomiej Morzycki z Browarów Polskich, Agnieszka Kępińska-Sadowska z Mondelez i Łukasz Kowalski z MSL.
W skład rady nadzorczej wchodzą: Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, Małgorzata Wadzińska, global government relations & public policy, Central Europe and EU policies w Procter & Gamble, Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej, Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Polska.
(AMS, 29.06.2021)