Jeronimo Martins dołącza do Rady Reklamy
Biedronka ma w Polsce 3115 sklepów w 1100 miejscowościach (fot. materiały prasowe)
Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
W ramach rady ma uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w przestrzeni medialnej.
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. To organizacja, która stworzyła i zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy. W jej skład wchodzą stowarzyszenia branżowe, jako członkowie zwyczajni, oraz firmy, jako członkowie wspierający. Związek został powołany w celu stworzenia, promocji i ochrony zasad, jakimi powinni kierować się przedsiębiorcy zajmujący się działalnością reklamową na terytorium Polski oraz polscy przedsiębiorcy reklamujący się za granicą. Standardy te zostały zapisane w Kodeksie Etyki Reklamy.
Jeronimo Martins Polska jest właścicielem 3115 sklepów Biedronka, zlokalizowanych w 1100 miejscowościach.
(AMS, 22.01.2021)