Nowe władze Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Katarzyna Borucka prezeską
Katarzyna Borucka jest nową prezeską Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy (fot. materiały prasowe)
Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało władze organizacji na kolejną dwuletnią kadencję.
Nową prezeską związku została Katarzyna Borucka, reprezentująca Polską Federację Producentów Żywności, dyrektor ds. korporacyjnych i zrównoważonego rozwoju oraz członkini zespołu zarządzającego w Coca-Cola HBC Polska i kraje bałtyckie. Borucka zastąpiła na stanowisku prezesa Łukasza Kowalskiego, który będzie teraz pracował w radzie nadzorczej organizacji.
Czytaj też: LPP idzie na układ z KNF. Zapłaci karę za zwłokę w informowaniu o warunkach sprzedaży biznesu w Rosji
Do zarządu wybranego na lata 2025-2027 weszli również:
- Aleksandra Przeździecka (TVN/Discovery),
- Robert Wielgo (IAB Polska, wcześniej w radzie nadzorczej),
- Anna Lubowska (SAR, wcześniej w radzie nadzorczej),
- Adrian Wochna (Żabka Polska, nowa osoba w zarządzie),
- Agnieszka Gozdek (180heartbeats + Jung v. Matt, nowa osoba w zarządzie).
Do rady nadzorczej organizacji powołano: Włodzimierza Schmidta (IAB Polska), Łukasza Kowalskiego (MSL), Aleksandrę Gawlas-Wilińską (Henkel), Jacka Czarneckiego (Nestlé) i Katarzynę Sikorską (Polski Lek, Grupa Maspex).
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy jest organizacją pozarządową, non-profit. Powstał w 2006 roku z inicjatywy środowisk rynku reklamowego i marketingowego. Zarządza systemem samoregulacji w obszarze reklamy.
Czytaj też: AMS wprowadza Ant!Smog Backlight – nośnik oczyszczający powietrze
(MS, 09.07.2025)










