AMS wprowadza Ant!Smog Backlight – nośnik oczyszczający powietrze
Jeden nośnik Ant!Smog Backlight (32 mkw.) ma oczyszczać tyle powietrza, ile 2 tys. mkw. lasu mieszanego (fot. materiały prasowe)
AMS wprowadza Ant!Smog Backlight, nowy nośnik reklamowy, który dzięki specjalnej technologii redukuje szkodliwe tlenki azotu z powietrza.
"Dzięki zastosowanej powłoce fotokatalitycznej, neutralizującej szkodliwe związki, Ant!Smog Backlight realnie wpływa na jakość powietrza w przestrzeni miejskiej. To rozwiązanie, które pozwala połączyć format premium OOH z troską o środowisko" – mówi Krzysztof Ławicki, pełnomocnik zarządu AMS ds. ESG. "Ant!Smog Backlight także wzmacnia pozytywny wizerunek promowanych marek" – dodaje.
Czytaj też: 20 lat Galerii Plakatu AMS na Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie
Nowy rodzaj nośników jest dostępny w dwóch formatach – 32 i 18 mkw. Ich powierzchnia pokryta została specjalną emulsją opartą na nanocząsteczkach, która pod wpływem światła słonecznego aktywuje proces oczyszczania powietrza z tlenków azotu odpowiadających m.in. za powstawanie smogu fotochemicznego, kwaśnych deszczów i zabrudzeń na elewacjach budynków.
Jeden nośnik Ant!Smog Backlight (32 mkw.) ma oczyszczać tyle powietrza, ile 2 tys. mkw. lasu mieszanego.
Nowy format jest częścią szerszej strategii środowiskowej AMS. Firma oferuje m.in. Eko Premium Citylighty zasilane energią pochodzącą z odnawialnych źródeł, montowane na wiatach i słupach z energooszczędnym oświetleniem LED, a także EKO wiaty, które sprzyjają retencji wody, obniżają temperaturę w przestrzeni miejskiej i są bezpieczne dla ptaków.
Czytaj też: Crafty SPR Awards 2025, czyli nagrody za kunszt producencki. O konkursie opowiadają członkowie kapituły
(MS, 08.07.2025)










