09/2007

Press

Spis treści:

Wilcze prawo

rozmowa z profesorem
Markiem Safjanem

W okopach

Dziennikarze stali się bezradni w starciu z politykami

List do polskich dziennikarzy

Szefowie Reporterów bez Granic specjalnie dla „Press”

Pokemony

Co można przeczytać na internetowych stronach Polskiego Radia

Gospodarka, głupcze!

Dziennikarze ekonomiczni to teraz najbardziej pożądani w każdej redakcji specjaliści

Drugie życie

Inwestycja Grupy ITI w „Tygodnik Powszechny” przyniesie zmiany, jakich tytuł nie przechodził od chwili powstania

Puls nadziei

Rynek myślał, że na wejściu Murdocha do Pulsu zarobi krocie. Ale na razie udaje się to nielicznym

Zdana na szansę

„Szansa na sukces” ustawiła przed Elżbietą Skrętkowską poprzeczkę tak wysoko, że jej samej trudno ją przeskoczyć

Pisma z wypożyczalni

Prawie 11 milionów Niemców korzysta co tydzień z usługi nieznanej w Polsce – wypożyczania gazet

Piłkarski poker

Wydawcy pism sportowych liczą na Euro 2008 i 2012

Eter nasycony

Radia nie doceniają fal długich i średnich

Komiwojażerka

Telewizje komercyjne wchodzą na rynki regionalne zdominowane przez telewizję publiczną

Segment drogi

Liczba wyjazdów turystycznych Polaków rośnie dużo szybciej niż czytelnictwo pism o podróżach

ZZ Top

Zbigniew Ziobro ma cechę przydatną w kreowaniu wizerunku politycznego: czuje prostego człowieka i do niego dostosowuje swój przekaz

Autokreator

W branży PR trudno się wybić – chyba że ma się taką umiejętność promocji jak Paweł Trochimiuk

Przemycona promocja

Mało widoczny reklamowy link tekstowy często ma większą skuteczność niż wyróżniający się baner

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.