04/2005

Press

Spis treści:

Media w marcu

Król księgowych

Ryszard Pieńkowski, prezes Grupy Wydawniczej Infor

Grząski grunt

– rozmowa z Katarzyną Nowicką – Noviką – prowadzącą program „DJ gra”

Prawo kolportera

– nadal zdarza się ograniczanie dystrybucji ze względu na treść czasopism

Gadające głowy

– publicystyka telewizyjna w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Włoszech

Cenowy wabik

– obniżenie ceny pisma potrafi wywindować jego sprzedaż

Kto da więcej?

– nie widać końca niebotycznych rabatów w radiu

Samotne wyspy

– jak długo utrzymają się niezależne dzienniki w Polsce

Gazetowe CtP

– wciąż niewiele drukarni gazetowych w Polsce decyduje się na zakup CtP

Bielszy odcień bieli

– wydawcy szukają sposobu na tańszy, ale dobrej jakości papier

Rok walki o klienta

– najwięksi reklamodawcy wśród telekomów

Nowe usługi telekomów

Segment hermetyczny

– pisma shoppingowe są sposobem na rozwój tytułów komputerowych

Sprzedać klikanie

– portale i serwisy internetowe rozwijają własne działy sprzedaży

Ugryźć się w język,

czyli public relations prezydenta Kwaśniewskiego

Krok za klientem

– analiza nagrodzonych w konkursie Media Trendy kampanii Toyoty i Heyah

Press

Interranking

Artura Włodarskiego

Press

Ranking

Zuzanny Ziomeckiej

Press

Afrykański tygrys

- warsztat dziennikarki podróżniczki Moniki Witkowskiej

Cyfrowy reporter

- za sprawą nowych technologii dziennikarze będą pracować wydajniej

Press

Na swoje

przechodzą profesjonaliści
z agencji sieciowej

Praca i emocje

- media w dniach żałoby

Gazeta czy wyrocznia

- czy Adam Michnik wróci do tej samej firmy?

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.