03/2005

Press

Spis treści:

Press

Wyż sponsorski

- reklamy przy prognozach pogody pozwalają telewizjom dobrze zarobić

Press

Skracanie dystansu

- zagraniczne gwiazdy zachęcają do słuchania polskich rozgłośni

Press

Oswoić modę

- jak o niej pisać, radzi Joanna Bojańczyk

Sieć się ceni

- bezpłatne treści
w Internecie będą coraz rzadsze

Media w lutym

Symbol, nie krew

– rozmowa z Arko Dattą, zdobywcą World Press Photo

World Press Photo 2005

– nagrodzeni

Na wypadek

– zainteresowanie mediów chorobą Papieża wzbudza negatywne reakcje

Tego dnia

– polskie media, choć są przygotowane na wypadek śmierci Papieża, nie chcą o tym mówić

Przegadane radio

– Tok FM w przełomowym dla niego 2005 roku

Na Zachodzie bez zmian

– giganci nie śpieszą się z inwestycjami w polskie radia i telewizje

Ranking telegazet

Inne rozpowszechnianie

– kreatywność wydawców, by poprawić sprzedaż, nie zna granic

Partnerstwo?

– trend do łączenia reklamy z PR może sprawić, że prasa znajdzie się w kłopocie

Teleklincz

– Zygmunt Solorz-Żak nadal szuka pomysłu na telewizję Puls

Szkoły dziennikarstwa, reklamy, PR
i marketingu

Obyś dziennikarzy uczył

– warsztat redaktora

Biuro nadprogramowe

– nowy szef biura programowego TVP chciałby wzmocnić jego rolę

Pole do obsiania

– rośnie atrakcyjność polskich rolników jako nabywców

Nośnik pierwszego kontaktu

– większe pieniądze od reklamodawców umożliwiają inwestycje outdoorowi

Dwie twarze,

czyli PR Romana Giertycha

Bank jak z obrazka

– stabilność, konserwatyzm i zaufanie to podstawa budowy wizerunku banku

Press

Kręta rzeka mleka

– czy dwie kampanie mleka wzmocnią się czy zniosą?

Press

Ranking

Grzegorza Jankowskiego

Press

Interranking

Andrzeja Stankiewicza

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.