02/2005

Press

Spis treści:

Press

Interranking

Marka Kęskrawca

Press

Ranking

Tomasza Sekielskiego

Press

Nic na siłę

- rozmowa z Dorotą Wysocką-Schnepf, prezenterką i dzien-nikarką "Wiadomości" TVP 1

Media w styczniu

Media i reklama w liczbach w 2004 roku

Testament dziennikarski

Jana Nowaka-Jeziorańskiego

Nieuniknione

– o lustracji dziennikarzy rozmawiają: Ewa Milewicz, Agnieszka Romaszewska-Guzy, Grzegorz Miecugow
i Mariusz Ziomecki

Na poły dziennikarsko

– wywiad
z Bronisławem Wildsteinem

Press

Gazetowa telemetria

– rewolucyjną metodę badania czytelnictwa ReaderScan stosuje coraz więcej niemieckich wydawnictw

Telebajery

– dziennikarze informacyjni TVP dorabiają, prowadząc komercyjne imprezy

Księgarnia prasowa

– dołączanie książek do gazet – jaki to biznes

Na zakręcie

– PBC i ZKDP muszą się zdecydować na rewolucyjne zmiany

Stołki razy 17

– nieracjonalna struktura publicznych rozgłośni regionalnych

W Polskę idziemy

– „Metro”, „Metropol” i „Dzień Dobry” rywalizują o budżety reklamowe

Press

Wybudzić w sześćdziesiąt sekund

– warsztat Macieja Kraszewskiego, autora satyrycznej audycji w radiowej Trójce

Ekonomia codzienna

– specjalistyczne dzienniki ekonomiczne kontra ogólnoinformacyjne

Rozpychać się łokciami

muszą na rynku magazyny ekonomiczne

Mówić będą inni

– PR Kościoła

Foroom

– Andrzej T. Papliński z „Murato-ra” radzi, jak moderować internetowe forum dyskusyjne

Press

Falstart latawca

, czyli brak pomysłów na promocję Polski za granicą

Ekstrakasa

dla stacji radiowych spoza rynku reklam

Rok cennika

– jak telewizje zrekom-pensują reklamodawcom droższe spoty

Rynek radiowy w 2005 roku

– nowe sojusze brokerów radiowych

Cena wzlotu

– ożywienie reklamowe sektora po wejściu na rynek tanich linii lotniczych

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.