Wydanie: PRESS 06/2004

Szukaj mokrego psa

Jak zaprojektować okładkę, by sprzedała magazyn, tłumaczy brytyjski konsultant Peter Genower.

Zawsze powtarzam dyrektorom artystycznym pism i grafikom, aby – zaczynając projektować okładkę kolorowego magazynu – przestali uważać się za artystów, a spojrzeli na siebie jak na projektantów opakowań. Przystępują bowiem do projektowania opakowania, które ma przede wszystkim zwrócić uwagę klientów w supermarketach. Ma zaciekawić, zainteresować, skłonić do kupna pisma. I tyle. A raczej – aż tyle, jeśli weźmie się pod uwagę coraz większą konkurencję na rynku prasy kolorowej.

Renata Gluza

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.