Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 06/2004

Zrolowani

Rozmowa z Edytą Jungowską i Rafałem Bryndalem prowadzącymi razem „Rozmowy rolowane” w Radiu Zet.

Dlaczego oszczędzacie dziennikarzy? 

Rafał Bryndal: Ależ skąd! Dziennikarzy też rolujemy. Na przykład Tomka Lisa rolowaliśmy wielokrotnie, także Kamila Durczoka, Jolantę Pieńkowską, a ostatnio kilka razy Adama Michnika. 

Kiedyś obiecaliście wyrolować Monikę Olejnik, Wojtka Jagielskiego, a także prezesa Radia Zet. 

Edyta Jungowska: Monikę Olejnik rolowaliśmy raz – na prima aprilis. Pamiętam, jak ją przedstawialiśmy: „Monika Olejnik, konkretna jak kropka nad i”. Ale Monika to osoba dla nas szczególna. To głównie z jej programów wycinamy fragmenty rozmów, które wykorzystujemy. Rolowaliśmy ją więc, można powiedzieć, z wdzięczności. Innych dziennikarzy nie rolujemy z prostej przyczyny: oni stoją w cieniu historii czy afer, do których się dobieramy.

R.B.: No, chyba że jest afera Rywina, kiedy to Michnik dostarczył nam materiału do rolowania. Kierujemy się zasadą, że rolujemy znanych ludzi. Nasz program musi dotyczyć bieżących wydarzeń i problemów. 

Pożyczacie też materiały z innych stacji, jeżeli wiecie, że ktoś tam nieźle popłynął? 

E.J.: Korzystamy tylko z materiałów Radia Zet.

R.B.: Wiele z nich pochodzi od dziennikarzy radia, którzy chodzą na konferencje prasowe czy nagrywają polityków w Sejmie. Politycy są zresztą tego świadomi. Gdy rzecznikiem prasowym rządu był jeszcze Michał Tober, minister gospodarki Jacek Piechota opowiadał podczas konferencji prasowej o jakichś prostych sprawach w bardzo skomplikowany sposób. Tober mu przerwał, mówiąc do naszego reportera: „Czuję, że Radio Zet będzie miało z tej konferencji świetny materiał do »Rozmów rolowanych«”.

Renata Gluza

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.