Wydanie: TV & WIDEO 2019
Pokolenie Netfliksa
BADANIE PROWADZONE W KOLEBCE NETFLIKSA – STANACH ZJEDNOCZONYCH – DAJE WGLĄD W PREFERENCJE I ZWYCZAJE WIDZÓW SERWISU, KTÓRY ZREWOLUCJONIZOWAŁ SPOSÓB OGLĄDANIA WIDEO NA ŚWIECIE
TRZECI SEZON SERIALU „STRANGER THINGS”, KTÓREGO PREMIERA BYŁA W LIPCU 2019 ROKU, MIAŁ MOCNE WEJŚCIE: WSPARTY INTENSYWNĄ KAMPANIĄ PROMOCYJNĄ, ZWŁASZCZA W STANACH ZJEDNOCZONYCH, POBIŁ REKORD OGLĄDALNOŚCI NETFLIKSA.
W ciągu czterech dni osiągnął rekordową liczbę wyświetleń: odtworzono go w 40,7 mln gospodarstw domowych na świecie, z czego w ponad 18 mln domów obejrzano w ciągu tych czterech dni całą serię. To sprawiło, że kontynuacja serialu z nastoletnimi bohaterami stawiającymi czoła zjawiskom paranormalnym zostawiła w tyle dotychczasowe hity, jak choćby „Nie otwieraj oczu” („Bird Box” – pełnometrażowy film z Sandrą Bullock – ponad 45 mln wyświetleń w ciągu siedmiu dni od daty premiery).
Joanna Kopeć
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter