Wydanie: TV & WIDEO 2019

Trendy wśród widzów

JEDNI POZOSTAJĄ LOJALNI WOBEC TELEWIZJI, INNI MYŚLĄ O REZYGNACJI Z NIEJ I SZUKAJĄ PODOBNYCH OFERT W SIECI – WARTO WIEDZIEĆ, CO MYŚLI POLSKI WIDZ

SPADKI ŚREDNICH CZASÓW OGLĄDALNOŚCI TELEWIZJI BURZĄ SPOKÓJ WYDAWCÓW TELEWIZYJNYCH OD KILKU LAT.

Wśród poszczególnych grup telewidzów są takie, które szczególnie rodzą ryzyko uszczuplenia widowni. Choć w ostatnich latach ogólny zasięg telewizji i średni czas oglądania nie spadają drastycznie, w najmłodszych grupach trend jest wyraźny i może rodzić obawy, czy w przyszłości telewizja linearna utrzyma swoją pozycję. W grupie 15–19-latków w Polsce zasięg dzienny telewizji (średni dzienny procent dotarcia do danej grupy) spadł z 48 proc. w 2014 roku do 36 proc. w 2018, a średni dzienny czas oglądania zmalał o 30 minut, czyli aż o 25 proc.

Hanna Strzałkowska-Sanhueza

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.