Wydanie: PRESS 12/2016
Poważni w internecie
Holenderskiemu portalowi zazdroszczą dziennikarze w całej Europie. Szefowie De Correspondent dobrze płacą, nie poganiają do pisania, mają wciąż nowe pomysły.
Tylko online, bez reklam i pogłębione dziennikarstwo zamiast aktualności. Kiedy trzy lata temu w Holandii wystartował portal Decorrespondent.nl, wielu uważało ten dziennikarski start-up za idealistyczny i ambitny, ale z ograniczonymi szansami na sukces. Dziś De Correspondent ma ponad 47 tys. płacących członków, ugruntowaną pozycję na niderlandzkim rynku medialnym, trzy razy liczniejszą redakcję i eksperymentuje z nowatorskimi formami dziennikarstwa.
Łukasz Koterba
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter