Wydanie: PRESS 06/2016
Wygrać emocje
W kampaniach wykorzystujących sportowe wydarzenia i gwiazdy ważne jest, by stworzyć kreację, która trafi do serca kibica.
Taki czas zdarza się raz na cztery lata. Zaraz po sobie następują dwie z trzech największych imprez sportowych na świecie: miesiąc po zakończeniu Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji ruszą Letnie Igrzyska Olimpijskie w Brazylii. – Bez wątpienia ten rok będzie bardzo dobry zarówno pod względem sportowym, jak i reklamowym – uważa Michał Łukawski, partner agencji B2sport.pl zajmującej się marketingiem sportowym.
Marketerzy firm chcących wypromować się przez sport już od kilku miesięcy pracują pełną parą. – Marki, które są aktywne w takim okresie, można podzielić na dwie grupy: oficjalni sponsorzy oraz firmy próbujące wykorzystać moment i nadchodzące wydarzenia – wyjaśnia Łukawski.
Od kilku tygodni oglądamy więc trenera Adama Nawałkę zachwalającego usługę Fair Play, w garniturach Vistuli pręży się Robert Lewandowski, telewizory Samsunga poleca Grzegorz Krychowiak.
Maciej Weber
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter