Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Wydanie: PRESS 05/2014

Naturalny bieg rzeczy

Z Jerzym Dzięgielewskim, dyrektorem programowym MTV Polska, rozmawia Maciej Kozielski

Pana poprzednicy nie odważyli się na realizację polskiej wersji „Jersey Shore”. Pan musiał zrobić „Warsaw Shore”.
Nie będę ukrywał, że przyszedł moment, gdy mój szef powiedział: „I want a hit show”. Potrzebowaliśmy formatu, który spowoduje, że więcej osób zacznie zaglądać na nasz kanał. Żeby znowu było głośno o MTV. Polska jest dopiero czwartym krajem, w którym realizowana jest wersja „Jersey Shore”.

Mówi się o końcu ery MTV. Kontrowersja to Wasz sposób zwrócenia na siebie uwagi?
Kontrowersja towarzyszy programom MTV i od początku im pomaga. Wystarczy wspomnieć „The Osbournes”, „Jackass” czy „Beavis and Butthead”. Gdy zaczyna jej brakować, wtedy MTV odchodzi od jednego z fundamentalnych elementów swojej tożsamości. Dwa lata temu pokazywaliśmy serial „Underemployed”, skądinąd całkiem dobry. Odzwierciedlał współczesne życie młodych. Zrobiliśmy fokusy – nie tylko w Polsce. Padł główny zarzut: „Ten serial za bardzo przypomina moje życie”.

Nie tego oczekujemy od telewizji?
Nie, tym bardziej od MTV. To musi być „amazing”. Dobrze, jeśli bohater jest w moim wieku, ale musi przeżywać niesamowite rzeczy, dla mnie inspirujące. Zrozumiałem to, kiedy miałem 18 lat, oglądając MTV Video Music Awards. Widziałem, jak na scenę wychodzą New Kids on the Block i myślałem, jakie mają świetne kurtki, flyersy. Miałem coś takiego w głowie: „Wspaniale byłoby być częścią tego świata”. Tak działa mózg nastolatka: widzisz coś niesamowitego i chcesz być tego częścią. 
Ale okazuje się, że to nie tylko format dla nastolatków. Najwierniejszą grupą oglądającą „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”, są kobiety w wieku 25–34 lat.

Maciej Kozielski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.