Wydanie: PRESS 01-02/2014
Sztuka kuracji newsa
W dziennikarskim światku redaktorzy Business Insider uchodzą za mistrzów wartości dodanej – czyli kompilowania materiałów
Jesteśmy trzecią co do wielkości cyfrową publikacją biznesową, po »The Wall Street Journal« i »Forbes«” – poinformował w grudniu ub.r. Henry Blodget, szef portalu Business Insider. To był jego komentarz na pojawiające się w mediach doniesienia o możliwości sprzedaży portalu. „W skali miesiąca mamy więcej czytelników niż Bloomberg.com, Businessweek.com, CNBC.com, FT, Economist i wiele innych renomowanych publikacji” – chwalił się Blodget, który na razie nie chce portalu sprzedawać.
Business Insider, który miesięcznie odwiedza 30 mln internautów, budzi, podobnie jak jego założyciel, spore emocje na amerykańskim rynku.
Tomasz Deptuła, Nowy Jork
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter