Wydanie: PRESS 11/2003

Markowe społeczeństwo

Organizowanie wirtualnych społeczności to skuteczny sposób na przyciągnięcie znudzonych internautów.

Wyniki oglądalności firmowych serwisów zwykle nie pozostawiają złudzeń: internauci wolą strony rozrywkowe lub poświęcone ich hobby od promujących marki, produkty czy przedsiębiorstwa. Zdaniem specjalistów od e-marketingu nastawienie internautów może zmienić organizowanie wirtualnych społeczności. Witryna internetowa nie musi być tylko wizytówką i narzędziem promocji, może być też miejscem wirtualnych spotkań. Przekonują, że to stosunkowo niedrogi, a jednocześnie globalny sposób komunikacji z klientami i dobra metoda budowania wizerunku nowoczesnej firmy.

Paweł Polimirski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.