Wydanie: PRESS 11/2003

Szansa kontaktu

Targi spełniają wszystkie funkcje marketingu mix.

Największe targi komputerowe na świecie CeBIT od dwóch lat notują znaczny spadek liczby wystawców i zwiedzających. W 2003 roku na hanowerską imprezę przyjechało 6,6 tys. wystawców, co jest porównywalne z wynikiem z 1996 roku (6,5 tys.). Liczba zwiedzających - 556 tys. - jest zbliżona do tej sprzed 13 lat! Czy dowodzi to kryzysu w przemyśle targowym?

Według przedstawicieli targów - nie. - Zmniejszenie liczby wystawców czy zwiedzających jest wynikiem światowej recesji, a nie wyczerpania się formuły targów. Targi są bowiem barometrem kondycji światowej gospodarki - mówi Ewa Samkowska, przedstawiciel w Polsce targów hanowerskich. Potwierdza to Bogusław Zalewski, prezes Międzynarodowych Targów Poznańskich, podkreślając, że np. we Włoszech, Hiszpanii, USA czy Chinach organizatorzy targów nie mówią o kryzysie, a w Chicago, Las Vegas, Hongkongu i Kijowie powstają właśnie nowe tereny targowe.

Monika Polewska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.