Wydanie: PRESS 11/2003

Agenci marek

Pracując na styku agencji reklamowej i firmy klienta, account narażony jest na ciosy z obu stron.

Pozycja accounta w agencji reklamowej przypomina nieco sytuację pilota w rajdach samochodowych. Kierowcę - człowieka odpowiadającego za kreację - znają wszyscy, account siedzi skromnie obok i dyktuje, jak trafić do celu najszybciej i najskuteczniej. Bez niego nic by się nie udało, ale jego nazwisko zazwyczaj zna tylko ekipa. Teorię, że account jest człowiekiem drugiego planu, a jego profesja - zajęciem raczej mało znanym, zdają się potwierdzać słowa Michała Krejzy, account directora Saatchi & Saatchi Polska. - Zdarzało się, że kiedy ogłaszaliśmy nabór na accountów, przychodzili ludzie z doświadczeniem w pracy w księgowości. Niektórzy chyba nie widzą różnicy między account a accountant - dodaje lekko rozbawiony.

Marcin Bobiński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.