Wydanie: PRESS 11/2012
Reklama na nas paczy

Popularność internetowych memów wykorzystują reklamodawcy, bo to dla nich możliwość taniego dotarcia do rzesz odbiorców
Po odwołanym z powodu ulewy nad Stadionem Narodowym meczu Polska – Anglia w zeszłym miesiącu własnego mema stworzyła wypożyczalnia samochodów Six Rent a Car. Firma umieściła na swoim fan page na Facebooku grafikę przedstawiającą samochód typu kabrio na tle Stadionu Narodowego i hasło „W Sixt Ty decydujesz o zamknięciu dachu”.
W ciągu godziny obrazek został udostępniony wielokrotnie. Tak właśnie działa mem – nawiązujący do jakiegoś wydarzenia twór internetowy, najczęściej w formie obrazka z hasłem, który żyje w sieci własnym życiem.
Tomasz Wiaderek
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
