Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

TVN Media

DOROTA ŻURKOWSKA group senior vice president revenue

BIURO REKLAMY

Dorota Żurkowska
group senior vice president revenue
członek zarządu TVN Warner Bros. Discovery

Marcin Idzik
sales director TVN Media

TVN Warner Bros. Discovery to największa grupa mediowa w Polsce. Wraz z partnerami Premium TV i Premium Digital tworzymy efektywny ekosystem multiscreen w ramach oferty TVN Media. Naszym głównym celem biznesowym jest mocny rozwój oferty Total Premium Video, która precyzyjnie dociera do konsumenta. Stawiamy na agregację kontaktów z widzami niezależnie od kanałów dystrybucji treści. Na styku kontaktu widza z kontentem tworzymy przestrzeń dla reklamodawców.

W 2024 roku chcemy utrzymać silną pozycję w telewizji linearnej z największą na rynku stacją ogólnopolską TVN. Równocześnie pragniemy dynamicznie rozwijać naszą obecność w mediach cyfrowych. Poszerzamy ekosystem streamingowy, gwarantując widzom dostęp do najlepszych filmów, seriali i programów, a także do treści newsowych i sportu. Składają się na niego platformy: HBO Max oferująca najwyższej jakości międzynarodowe produkcje i lokalny kontent premium, Player – lider na lokalnym rynku OTT, platforma z najpełniejszą biblioteką treści TVN i TVN24 GO, jedyny na rynku serwis z treściami informacyjnymi dostępnymi w formule live i na żądanie oraz dodatkowymi materiałami premium. Przygotowujemy się do wprowadzenia do Polski platformy Max, która po raz pierwszy udostępni reklamodawcom możliwość komunikacji przy treściach super premium w modelu Ad Lite. Wprowadzamy bezpłatny model dostępu do kontentu na Playerze; jego mocnym akcentem jest 15 kanałów nowej generacji FAST. To pierwsza tak innowacyjna oferta w tej skali na naszym rynku.

Nieprzerwanie stawiamy na innowacje. Wykorzystujemy technologię DAI, zwiększając efektywność działań reklamowych, równolegle rozwijamy ofertę Ad Auction umożliwiającą zakup reklam w systemie aukcyjnym. Nasze portfolio wzbogaca się o ekosystem kanałów Cartoon Network, Cartoonito oraz Warner TV. Wprowadzamy pakiet TVN Max+, tj. kolejną pozycję w ofercie łączącą ekosystemy TV i online. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, w ramach produktów premium TV, wprowadzamy nowe grupy rozliczeniowe. W nadchodzącym roku pokażemy najważniejsze sportowe wydarzenie – igrzyska olimpijskie.

MEDIA

Telewizja: TVN – udział w rynku: 8,6 proc., średni zasięg miesięczny: 78,6 proc. (27,8 mln), TVN7 – udział w rynku: 4,3 proc., średni zasięg miesięczny: 65,9 proc. (23,3 mln), Premium TV – udział w rynku: 20,3 proc., średni zasięg miesięczny: 92,6 proc. (32,7 mln) (dane: NAM, IX–XI 2023, SHR%, TG TG A4+)

Internet: Digital TVN Media – zasięg produktów wideo: 31 mln UVU (dane własne, estymacja 2024)

HIT 2023

Rok 2023 był wyjątkowy dla naszej firmy, która świętowała 100-lecie studia Warner Bros. Nasza produkcja „Barbie” okazała się najchętniej oglądanym filmem w polskich kinach. W telewizji linearnej odnieśliśmy sukces, umacniając pozycję kanału TVN jako najsilniejszej stacji telewizyjnej na rynku, a także osiągając rekordowe udziały w rynku stacji newsowych. Był to też czas wdrażania licznych innowacji. Rozwijaliśmy ofertę telewizji adresowalnej oraz technologię DAI. Powołaliśmy model franczyz kontentowych oraz mocno inwestowaliśmy w sport, rozwijając produkt reklamowy. Obserwując zmiany w strukturze społeczeństwa oraz w konsumpcji telewizji, wprowadziliśmy nowe grupy rozliczeniowe. Kolejny raz reklamodawcy przyznali TVN Media tytuł Biura Reklamy Telewizyjnej Roku, a innowacyjność naszych działań została nagrodzona w kluczowych konkursach branżowych.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.