Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Multikino Media

JOANNA OCZKOWSKA dyrektor sprzedaży, MARIUSZ SPISZ prezes zarządu

Mariusz Spisz
prezes zarządu

Joanna Oczkowska
dyrektor sprzedaży

Kontakt:
ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa
tel. 22 223 00 00
[email protected]
Multikinomedia.pl

Frekwencja w kinach w Polsce w 2023 roku osiągnęła ponad 82 proc. widowni z rekordowego 2019 roku (ponad 50,1 mln osób). Na ten rok prognozowany jest dalszy wzrost widowni dzięki m.in. zapowiadanym hitom, takim jak „Diuna: Część druga”, „Godzilla i Kong: Nowe Imperium”, „Kaskader” z Ryanem Goslingiem i Emily Blunt, „Furiosa: saga Mad Max”, „Minionki 4” i in. Stabilna sytuacja w branży kinowej przełoży się również na stabilizację w branży reklamy kinowej, a nasi klienci na pewno nie pominą kampanii przy kinowych przebojach. Przy ich planowaniu i realizacji mogą liczyć na zespół Multikino Media – biuro reklamy numer jeden w branży kinowej według raportu Media Marketing Polska 2023. Badanie Kantara podkreśla naszą szybką i kompleksową reakcję na potrzeby klientów, z najwyższym wskaźnikiem ich satysfakcji na poziomie 76 proc. Nasza elastyczność i sprawność w zarządzaniu zmianami w kampaniach również otrzymały najwyższą ocenę 72 proc. Klienci deklarują także zaufanie do naszego zespołu, co potwierdza 83-proc. wskaźnik. 

Reklamodawcy doceniają zasięgi, które im gwarantujemy dzięki obecności w dużych miastach, a także niestandardowe działania, takie jak zainaugurowane w ub.r. „OFFowe czwartki” czy „Kino na Obcasach”, które powróciło do oferty. Umożliwiają one dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z marką (kampania na ekranie i prezenty) i seansowi filmowemu budzącemu u widzów pozytywne emocje przenoszą się one na brand i mogą przełożyć się na decyzje zakupowe.

Od 2023 roku Multikino Media organizuje Ramówkę – cykliczne wydarzenie dla reklamodawców oraz domów mediowych. Podczas prezentacji uczestnicy widzą podsumowanie frekwencji kinowej z poprzedniego roku, zapoznają się z najważniejszymi premierami nowego roku, przy których warto zaplanować kampanię, oraz poznają najnowsze trendy i wyniki badań dotyczących reklam kinowych. Podczas Ramówki Multikino Media uczestnicy mogą znaleźć inspiracje na działania w kolejnych miesiącach i zaplanować włączenie kina do swoich strategii komunikacyjnych.

Ponadto w 2023 roku poszerzyliśmy współpracę z YourCX i regularnie badaliśmy tysiące widzów miesięcznie. Dzięki zebranym danym przygotowywanie kampanii reklamowych było jeszcze efektywniejsze. Wiemy, jak ważne dla naszych klientów są pogłębione jakościowo dane, które im udostępniamy, i będziemy to kontynuowali w 2024 roku.

MEDIA

Kino: 48 kin, 332 ekrany w 37 miastach: Grupa Multikino – Multikino (44 kina, 313 ekranów), dwa kina studyjne w Warszawie – Luna, Muranów (cztery ekrany), dwa kina wielosalowe poza Warszawą – Nowe Horyzonty Wrocław, Cinema 1 Gdańsk (15 ekranów)

Digital OOH: 445 digital posterów i 63 video walle zlokalizowane w holach kinowych

Multikino Media współpracuje z SAWA Global Cinema Advertising Association

HIT 2023

Według danych BoxOffice LAB frekwencja w kinach w Polsce w 2023 roku przekroczyła 50,1 mln osób – to ponad 82 proc. widowni z rekordowego 2019 roku. Przełożyło się to na dobre wyniki Multikino Media. Odnotowaliśmy znaczący wzrost zakupu reklam kinowych przez firmy z sektora bankowości. Aktywność reklamową na wielkim ekranie utrzymały platformy streamingowe.

Sieć Multikino obchodziła w ub.r. 25. urodziny. Z tej okazji każdy mógł wejść na stronę www.25latmultikina.pl i zagłosować na ulubione produkcje z minionych lat, tworząc własne Top 25. Ponadto do sieci Multikino powrócił cykl „Kino na Obcasach”, rozpoczął się też cykl „OFFowe czwartki”. Oba projekty przyciągnęły do kin tysiące widzów, co przełożyło się na wymierne korzyści dla sponsorów i partnerów tych wydarzeń. Oba projekty kontynuujemy w tym roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.