Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Polityka

ZESPÓŁ BIURA REKLAMY

BIURO REKLAMY

Izabela Kowalczyk-Dudek
dyrektorka
tel. 601 161 992, (22) 451 61 45
[email protected]

Mariola Galewska
menedżerka ds. rozwoju i strategii sprzedaży
tel. 723 190 888, (22) 451 61 67
[email protected]

Karolina Gieryszewska
key account manager
tel. 601 869 577, (22) 451 61 42
[email protected]

Małgorzata Skorupa
key account manager
tel. 601 234 868, (22) 451 61 38,
[email protected]

Damian Woźnicki
key account manager
tel. 601 316 265, (22) 451 61 49
[email protected]

Julian Sobiech
specjalista ds. CRM i kampanii marketingowych
tel. 512 173 328, (22) 451 61 48
[email protected]

Kontakt
ul. Słupecka 6, 02-309 Warszawa
tel./ faks 22 451 61 33
[email protected]
Polityka.pl/biuroreklamy

Ten rok zaczęliśmy w innej atmosferze politycznej i lepszym nastroju. Nie zakładamy szalonych wzrostów wpływów reklamowych, ale z większym optymizmem patrzymy w przyszłość. Przed nami kolejny rok wyborczy. Dla osób zainteresowanych polityką krajową oraz zagraniczną jesteśmy ważnym i szanowanym tytułem. Cieszą nas zapytania od podmiotów, z którymi nie mieliśmy kontaktu od lat. Decyzje w 100 proc. polityczne stały za blokowaniem dofinansowania dla naszych projektów wsparcia środowiska młodych artystów (Paszporty Polityki) i najbardziej utalentowanych naukowców (Nagroda Naukowa). Mamy nadzieję, że o współpracy z nami znowu będą decydowały tylko merytoryczne oceny naszych przedsięwzięć.

Mamy sporo pomysłów rozwoju projektów popularyzujących naukę i edukację, odpowiednie treści, świetnych autorów i zespół redaktorski. Korzystamy z zasobów miesięczników („Wiedza i Życie”; „Świat Nauki/Scientific American”), działu Nauka tygodnika „Polityka” oraz zespołu serwisu Projektpulsar.pl – to duża wartość i gwarancja jakości.

Wychodząc naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu rynkiem sztuki, wydaliśmy pod koniec ub.r. specjalny magazyn „Art Salon”. Dobre przyjęcie go przez czytelników, środowisko związane ze sztuką oraz reklamodawców zachęca nas do kontynuowania projektu i poszerzania eksploracji tego obszaru również w innych tytułach.

Kontynuujemy wydawanie cieszących się niezmienną popularnością „Pomocników Historycznych”. To marka, która została zbudowana na wybitnych historykach – specjalistach w swoich dziedzinach i kompetencjach edytorskich redaktorów „Polityki”.

W obszarze produktów digital planujemy więcej zarówno podcastów partnerskich, jak i specjalnych cyfrowych wydań tematycznych. Zwiększa się także oferta reklamy display w serwisie Polityka.pl. Nowe formaty będą widoczne dla użytkowników niebędących subskrybentami i tym samym niepłacących za dostęp do treści. Aktywni prenumeratorzy ze względu na przyjętą strategię rozwoju serwisu wciąż mają bardzo ograniczony kontakt z reklamami.

MEDIA

Prasa: „Polityka” – średnia sprzedaż: 81 419 egz. (PBC, I–IX 2023); czytelnictwo przeciętnego wydania: 324 788 osób (PBC, I–XII 2023), „Wiedza i Życie” – średnia sprzedaż: 14 696, „Świat Nauki/Scientific American” – średnia sprzedaż: 6346 egz. (PBC I–IX 2023), „Salon” oraz „Art Salon” – średnia sprzedaż: 8050 egz., 1210 e-wydań (dane własne, 2023), serie „Pomocnik Historyczny” i „Pomocnik Historyczny Biografie” – sprzedaż 14–18 tys. egz.; „Omnibus” – sprzedaż: 8,5 tys. egz. (dane własne)

Internet: Polityka.pl – działa w modelu subskrypcyjnym – liczba odsłon (PV): średnio 5 556 25, liczba unikalnych użytkowników (UU): średnio 1 102 275 (Google Analytics, II 2023–I 2024), Projektpulsar.pl – działa w modelu subskrypcyjnym – PV: średnio 119 000, UU: średnio 57 500 (Google Analytics, II 2023 – debiut – I 2024), liczba płacących subskrybentów: 4026 (30 I 2024)

Aplikacje: Polityka Cyfrowa – liczba subskrybentów: 23 920

Podcasty: historyczne, kulturalne, naukowe oraz serie specjalne w partnerstwie komercyjnym.

Eventy i projekty: Paszporty Polityki, Nagroda Architektoniczna Polityki i Nagroda Specjalna Magazynu Salon, Nagrody Naukowe, Listki ESG (dawniej CSR)

HIT 2023

W 2023 roku z sukcesem wydaliśmy trzy książki naszych autorów oraz stworzyliśmy submarkę magazynu „Salon” w postaci poświęconego rynkowi sztuki i galeriom „Art Salonu”. W tym roku planujemy jego kolejne wydanie. Ponadto rozwinęliśmy ofertę podcastów specjalnych realizowanych w partnerstwie z zewnętrznymi podmiotami.

Realia ekonomiczne zmusiły nas do trudnej decyzji o zakończeniu wydawania dwutygodnika „Forum”– istniejącego od 1965 roku tytułu z przedrukami z prasy zagranicznej.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.