Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Press i Presserwis

IWONA SZYMAŃSKA-ŁAJEWSKA head of events, WANDA KOWZAN dyrektorka sprzedaży, ANNA GUŹNICZAK account manager, EMILIA BORUSZAK specjalista

BIURO REKLAMY I EVENTÓW

Wanda Kowzan
dyrektorka sprzedaży
tel. 601 760 082 
[email protected]

Urszula Angiełow
account manager
tel. 607 034 509
[email protected]

Anna Guźniczak
account manager
tel. 667 887 732
[email protected]

Iwona Szymańska-Łajewska
head of events
tel. 667 887 726
[email protected]

Emilia Boruszak
specjalista
tel. 601 970 006
[email protected]

Daria Sieracka
head of marketing
tel. 515 072 524
[email protected]

Kontakt
ul. Dąbrowskiego 75/66
60-523 Poznań
tel. 61 861 66 14
ul. Świętokrzyska 30/150
00-116 Warszawa
tel. 22 334 83 33
[email protected]
Press.pl

Na rynku mediów wyróżniają nas wysokiej jakości dziennikarstwo, szybkie dostarczanie newsów z branży mediowej i reklamowej, a także precyzyjne dotarcie do atrakcyjnych grup docelowych: dziennikarzy i menedżerów mediów, fotografów, twórców kreacji reklamowych, pracowników działów obsługi klienta agencji reklamowych, mediowych i PR oraz zarządzających tymi podmiotami, a także specjalistów od komunikacji i marketingu marek w firmach. To w wielu przypadkach liderzy opinii, a przy tym atrakcyjni konsumenci. Materiały magazynu „Press”, „Presserwisu” i portalu Press.pl odbijają się szerokim echem, o czym świadczy drugie miejsce w zestawieniu najczęściej cytowanych mediów w kategorii magazynów w 2023 roku według IMM.

Nasza oferta reklamowa zbudowana jest na bazie brandu Press, który w tym roku kończy 28 lat. Wszystkie nasze media są jakościową przestrzenią do promowania produktów i usług, ale też budowania wizerunku marek, informowania o realizowanych przez nie projektach i podejmowanych działaniach, edukowania w zakresie nowych rozwiązań i narzędzi. Świadczy o tym długoletnia współpraca z wieloma partnerami biznesowymi. Niesłabnącym zainteresowaniem właścicieli brandów cieszą się też nasze projekty specjalne i eventy: organizowany od 20 lat konkurs Grand Press Photo, wydawana od 17 lat Top Marka – realizowane przez nas i PSMM Monitoring & More badanie wizerunku brandów w prasie i internecie. W środowisku reklamowym cenionym wyróżnieniem stały się tytuły Ad Wo/Man przyznawane od 12 lat przez jego przedstawicieli. W 2023 roku konkurs Grand Press wraz z plebiscytem na Dziennikarza Roku został zorganizowany przez powstałą w roku 2013 Fundację Grand Press, która od początku jest też organizatorem Medalu Wolności Słowa.

Utrzymanie wysokiej jakości mediów i rozwój projektów specjalnych oraz organizacja atrakcyjnych eventów pozostają naszym priorytetem. Doświadczenie bowiem uczy, że są one ważne dla partnerów biznesowych jako kanał dotarcia do tych, którzy mają największy wpływ na media i reklamę.

Zmiana władzy w Polsce powoli normalizuje rynek medialny i reklamowy. Mamy nadzieję, że o współpracy z nami i wszystkimi niezależnymi mediami znowu będą decydowały tylko merytoryczne oceny projektów – naszych i całego rynku medialnego.

MEDIA

Prasa: „Press” – średni nakład: 3 tys. egz. (dane własne, I–XII 2023)

Internet: płatny newsletter „Presserwis” – liczba użytkowników: 10 831, Press.pl – liczba odsłon: 1 249 003 (Google Analytics, I 2024), bezpłatny newsletter „Pressletter” – liczba odbiorców: 4 765 (dane wydawcy, I 2024), profil na Facebooku – liczba obserwujących: 74 tys., profil na X – liczba followersów: 39 915

Eventy: Grand Press Photo, Grand Video Awards, Ad Wo/Man 

Projekty specjalne: Top Marka, ESG, Panorama Reklamy, Biura Reklamy Mediów, Ranking Agencji Public Relations PR Check, Studia Produkcyjne, Medialne Rewolucje, PressInstitute, debaty wideo

HIT 2023

Nie zwalniamy tempa. Rok 2023 udowodnił, że solidarna praca całego zespołu, jest naszą odpowiedzią, także na czasy kryzysu. A lojalne poparcie czytelników i klientów stanowi nasz największy zasób. Te atuty potwierdziły rosnące zasięgi naszych serwisów internetowych – w 2023 roku serwis Press.pl po raz pierwszy osiągnął ponad 1 mln odsłon.

Efektem pracy zespołu biura reklamy i eventów było utrzymanie współpracy ze znakomitą większością naszych klientów na tym samym lub wyższym poziomie oraz zdobycie nowych. 

Każda publikacja tematyczna, którą wydaliśmy w druku, była udostępniana w wersji digitalowej, co znacznie zwiększyło dotarcie przekazu reklamowego partnerów. Z kolei każdy event był transmitowany na żywo w TVN 24 lub w ogólnopolskim portalu, co zapewniło naszym partnerom imponujący efekt wizerunkowy oraz AVE. 

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.