Burda Media Polska
MICHAŁ HELMAN chief commercial officer
BIURO REKLAMY
Michał Helman
chief commercial officer
Monika Muszyńska
sales director digital and consumer insights
[email protected]
Małgorzata Gurbała
sales director multimedia luxury and lifestyle
[email protected]
Katarzyna Nowakowska
sales director strategic partnerships
[email protected]
Jakub Wilczak
sales director programmatic and data
[email protected]
Agnieszka Krzyżanowska
sales director affiliate and realisation
[email protected]
Michał Wojak
content studio director
[email protected]
Kontakt
ul. Marynarska 15,
02-674 Warszawa
Burdamedia.pl
W 2023 roku Burda Media Polska umocniła pozycję jako wydawca cyfrowy, największy, jeśli chodzi o serwisy tematyczne skoncentrowane na kontencie urodowym, modowym i lifestylowym. Nasze produkty i rozwiązania reklamowe obejmują serwisy WWW, social media, a od ub.r. również kanał sprzedaży e-commerce. Połączyliśmy bowiem ofertę mediową z bezpośrednią sprzedażą produktów marek urodowych w e-sklepie Cocolita.pl (Burda jest jego większościowym udziałowcem). Oferujemy zarówno imponujące zasięgi naszych mediów, jak i precyzyjne dotarcie do sprofilowanych grup docelowych.
W ub.r. zintegrowaliśmy naszą ofertę programmatyczną i afiliacyjną, podczas spotkań z klientami szeroko promowaliśmy produkty oparte na profilowaniu grup celowych. Rozszerzyliśmy współpracę w zakresie sprzedaży reklamy wideo z naszym partnerem – TVN Warner Bros. Discovery – na wszystkie serwisy Burda Media w Polsce. Kontynuujemy współpracę z PLL LOT przy wydawaniu magazynu „Kaleidoscope”. W partnerstwie z największym polskim biurem podróży Itaka prowadziliśmy również nowy produkt – Viva Itaka. Do zespołu biura reklamy dołączyli Michał Wojak jako dyrektor Content studia i Agnieszka Krzyżanowska jako dyrektor sprzedaży afiliacyjnej. Nastąpiły także zmiany personalne w zespołach służące wzmocnieniu rozwoju projektów butikowych. W ten rok wchodzimy ze zintegrowanym zespołem sprzedaży produktów mediowych, afiliacyjnych oraz zespołem wsparcia Content studia. Na najbliższe miesiące zaplanowaliśmy m.in. rozbudowę oferty butikowej oraz portfolio w mediach społecznościowych, a także wykorzystywanie reklamowe e-sklepu Cocolita.pl.
Naszą ofertę wyróżnia jakość sprofilowanego kontentu oraz jego odbiorcy. Dzięki naszym markom mediowym marketer precyzyjnie dociera do konsumenta. Produkty flagowe, jak Wizaz.pl oraz katalog KWC (Kosmetyk Wszech Czasów) z największą w Polsce społecznością, a także magazyny i ich serwisy internetowe to jedne z najbardziej rozpoznawalnych brandów mediowych w Polsce. Dzięki dystrybucji sprofilowanego kontentu we wszystkich kanałach komunikacji z użytkownikiem i czytelnikiem budujemy rozwiązania reklamowe odpowiadające na konkretne potrzeby klientów.
MEDIA
Prasa: „Viva!”, „Elle”, „Elle Decoration”, „Glamour”, „National Geographic”, „National Geographic Traveler”
Internet: Elle.pl, Glamour.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl, Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl, Viva.pl, Gotujmy.pl, MamoToJa.pl, PrzeslijPrzepis.pl, MojeGotowanie.pl, – blisko 13 mln użytkowników miesięcznie (Gemius/PBI, Mediapanel, XII 2023), profile wszystkich portali i magazynów w mediach społecznościowych, Cocolita.pl (e-commerce)
Eventy: Kosmetyk Wszech Czasów Wizaz.pl, Viva! Photo Awards, Kobieta Roku Glamour, Elle Style Awards, Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic
Inne: podcasty, projekty 360˚, produkcja kontentu, marketing rekomendacji, w tym badania na naszych społecznościach, prenumerata.
NAGRODY
Wyróżnienie w raporcie MMP „Biura Reklamy” za 2020, 2021 i 2022 rok
Burda Media Polska należy do: IAB, ZKDP, PBC, IWP
HIT 2023
Kompaktowa oferta sprzedaży PMP i afiliacji oraz butikowe oferty dla klientów z sektora beauty w połączeniu ze sprzedażą do klienta końcowego na Cocolita.pl to najpopularniejsze produkty reklamowe Burdy wśród klientów.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter