Polsat Media
MAGDALENA NIEWIŃSKA sales director
BIURO REKLAMY
Magdalena Niewińska
sales director
Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka
commercial director
Magdalena Feruś
partnerships director
Katarzyna Niewiadomska
commercial operations and HR director
Łukasz Urbański
business development director
Marcin Stępniak
business process director
Kontakt
ul. Ostrobramska 77
04-175 Warszawa
tel. 22 514 49 00, 22 514 48 00
[email protected]
Polsatmedia.pl
D zięki korzystnemu rozstrzygnięciu przetargu na obsługę brokerską kanałów z Grupy Canal+ i Kino Polska TV nasze biuro powiększyło portfolio telewizyjne do 90 stacji – 33 własnych i 57 partnerskich. W związku z przyjęciem do obsługi nowych kanałów telewizyjnych uległ zmianie skład pakietów tematycznych oraz zostały wprowadzone dwie nowe grupy rozliczeniowe. Obecnie reprezentujemy 46 proc. udziału w rynku reklamy telewizyjnej, a nasze kanały mają 36 proc. udziału w oglądalności w grupie A16–59.
Jako że rozwijamy segment informacyjny Grupy Polsat Plus, na początku 2024 roku uruchomiliśmy nowy kanał Polsat News Polityka. Jednocześnie budujemy ofertę mediów nonTV, która obejmuje obecnie dziesięć produktów, z których najważniejsze to reklamy display, wideo, performance, content marketing, adscreen, influencer marketing oraz mobile.
Kluczowym elementem naszej oferty online są portal i serwisy internetowe Grupy Interia, które w ostatnim czasie odnoszą spektakularne sukcesy. Najważniejszym z nich jest z pewnością objęcie przez portal Interia – pierwszy raz w historii – pozycji lidera internetu w Polsce, co nastąpiło po trzech latach od przejęcia Interii przez Grupę Polsat Plus. Doskonałe wyniki notują także serwisy Pomponik.pl, który nieprzerwanie przez ostatnie osiem miesięcy 2023 roku był niekwestionowanym liderem w kategorii plotki, życie gwiazd, a także Deccoria.pl.
W połowie ub.r. rozpoczęliśmy współpracę z agencją marketingu mobilnego Spicy Mobile, dzięki temu poszerzyliśmy naszą ofertę w zakresie aplikacji mobilnych.
W serwisie streamingowym Polsat Box Go we wrześniu ub.r. pojawił się nowy pakiet o nazwie Start, który oferuje w modelu subskrypcyjno-reklamowym dostęp do biblioteki programów z ponad 20 kanałów Telewizji Polsat. Powierzchnia reklamowa tego pakietu jest elementem produktu Polsat Media Video.
MEDIA
Telewizja: Polsat, Polsat 2, Polsat Cafe, Polsat Play, Super Polsat, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat Doku, Polsat Rodzina, Polsat News, Polsat News 2, Polsat News Polityka, Wydarzenia 24, Polsat Games, Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Disco Polo Music, Polsat Music, Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Czwórka, Szóstka, Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV, Vox Music TV, TV Puls, Puls 2, Telewizja WP, BBC Earth, BBC Brit, BBC Lifestyle, BBC First, CBeebies, AXN, AXN Black, AXN White, AXN Spin, AMC, SundanceTV, CBS Reality, CBS Europa, Extreme Channel, Polsat JimJam, CI Polsat, History, History 2, 13 Ulica, Scifi, E! Entertainment, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Stopklatka, Zoom TV, Gametoon, DIZI, Ale Kino+, Canal+ Domo, Canal+ Kuchnia, Canal+ Family, Canal+ Sport, Canal+ Sport 2, Canal+ Sport 3, Canal+ Sport 5, Planete+, MiniMini+, teleToon+, Novelas+, Canal+ Premium, 4Fun TV, 4Fun Dance, 4Fun Kids, Fokus TV, Nowa TV, Polsat Viasat Nature, Polsat Viasat Explore, Polsat Viasat History, Epic Drama, Tele5, Polonia1, Water Planet, Novela TV, TV Republika, wPolsce.pl, Stars TV, Golf Channel Polska, DaVinci
Internet: Polsat Media Video (Interia.pl, Polsat Box Go, Audience Media Group, Polsatsport.pl, Polsatnews.pl, Twojapogoda.pl), Polsat Media Display (Interia.pl, Polsatsport.pl, Polsatnews.pl, Twojapogoda.pl), Polsat Media Content Marketing, Polsat Media Digital Audio, Polsat Media Performance, Polsat Media Mobile, AdRetail
Influencer marketing: Polsat Media AdTube (Golden Coil – influencerzy, podcasty; Space Cat – TikTok)
Digital OOH: Polsat Media AdScreen
Polsat Media jest członkiem EGTA, IAA, IAB
HIT 2023
Jednym z kluczowych wydarzeń ubiegłego roku dla biura reklamy Polsat Media było wygranie przetargu na obsługę brokerską kanałów telewizyjnych i platform internetowych należących do Grupy Canal+ Polska i Kino Polska. W związku z tym portfolio reklamowe Polsat Media powiększyło się o 13 kanałów Grupy Canal+ Polska oraz jeden nowy kanał Kino Polska TV.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter