Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Grupa Eurozet

ADAM KOŚCIELSKI dyrektor zarządzający

DZIAŁ SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ

Adam Kościelski
dyrektor zarządzający
[email protected]
tel. 507 095 749

Monika Jankowska-Janicka
dyrektor rozwoju sprzedaży bezpośredniej
[email protected]
tel. 605 300 504

Joanna Garbaczewska
dyrektor rozwoju oferty reklamowej sprzedaży bezpośredniej
[email protected]
tel. 666 008 180

Aneta Anikiej
dyrektor komunikacji i marketingu ds. sprzedaży bezpośredniej
[email protected]
tel. 507 095 672

Izabela Bziuk
dyrektor rozwoju projektów biznesowych
[email protected]
tel. 507 095 156

Studio Produkcyjne SVG
Damian Mazurek
recording studio manager
[email protected]
tel. 507 095 597

Kontakt
Grupa Eurozet – Dział Sprzedaży Bezpośredniej
ul. Żurawia 8, 00-503 Warszawa
[email protected]
Eurozet.pl/kontakt

Po tym jak w 2023 roku Agora stała się większościowym udziałowcem Eurozetu, działy handlowe Eurozetu i Doradztwa Mediowego połączyły się w Grupę Eurozet. Zaistniała ona na rynku reklamy w II kw. ub.r., gdy zaprezentowaliśmy nową ofertę reklamową. Na początku 2024 roku przeprowadziliśmy restrukturyzację działu sprzedaży bezpośredniej, dzieląc zespół handlowy na dziewięć mniejszych teamów zarządzanych przez menedżerów pełniących jednocześnie funkcje competence leaderów podlegających dyrektorowi rozwoju sprzedaży bezpośredniej. W ramach nowej struktury działu sprzedaży bezpośredniej powstały również działy: wsparcia i rozwoju oferty reklamowej, komunikacji i marketingu, planningu i marketingu sprzedaży oraz rozwoju projektów biznesowych.

Siłą oferty reklamowej Grupy Eurozet jest jej bogactwo i wyjątkowość. Różnorodność stacji radiowych oraz profili tematycznych serwisów internetowych i, w efekcie, grup ich odbiorców pozwala na precyzyjne targetowanie komunikacji. Media te umożliwiają efektywnie dotarcie do dowolnej grupy celowej, na której zależy klientom. Możemy im zaoferować skuteczne działania reklamowe niezależnie od tego, czy będą one miały zasięg ogólnopolski, regionalny czy też lokalny. Stawiamy na indywidualne podejście do klienta, oferując mu nie tylko szerokie możliwości produktowe i zasięgowe, lecz również dbałość o optymalne parametry kosztowe.

Grupa Eurozet to dziś największa grupa radiowa w digitalu. Wykorzystujemy mocne strony radia i internetu, dzięki czemu zapewniamy dotarcie do odbiorców w różnym miejscu i czasie, a w rezultacie również częstotliwość kontaktu z reklamą i jej zapamiętywanie. Stale zwiększamy nasze możliwości reklamowe, wprowadzając nowe, duże formaty reklamowe, dbając o ekspozycję zapewniającą wysoką widoczność banerów, rozwijając ofertę audio zarówno w formie emisji tradycyjnych spotów reklamowych, jak i podcastów.

MEDIA

Radio: Radio Zet, Tok FM, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Radio Pogoda, Meloradio, Rock Radio, Chillizet, Radio Plus, Pakiet Niezależnych – zasięg dzienny: 9024 tys. słuchaczy (Radio Track – KBR, Kantar Polska, I–XII 2023, wszyscy)

Internet: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Zloteprzeboje.pl, Antyradio.pl, Radiopogoda.pl, Meloradio.pl, Rockradio.pl, Chillizet.pl, Radioplus.pl, Tuba.pl – liczba realnych użytkowników: 10 500 192 (Gemius/PBI, Mediapanel, XII 2023, Rockradio.pl, Fm.tuba.pl – Gemius Prism, XII 2023)

Eventy: „Start do nart”, „Babski weekend”, „Majówka”, „Mamy maj”, „Rowerowa wiosna”, „Dzień dziecka”, „Hot dog”, „A może nad morze”, „Lato Zet”, „Trasa śniadaniowa”, „Świąteczny konwój”

Eurozet Live – projekty crossmediowe

NAGRODY

Nagroda Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego – Michał Janczura, Tok FM – wyróżnienie za radiowy serial dokumentalny „Podziemie”

Effie Awards 2023 – serial kryminalny „Niech to usłyszą” i stworzona wokół niego kampania Radia Zet – srebro: branded content, srebro: entertainment

Top Marka 2023 – Radio Zet na 1., a Radio Tok FM na 5. miejscu w kategorii radio

Ogólnopolski konkurs Stowarzyszenia Dziennikarze dla Zdrowia – Ewa Podolska, Radio Tok FM – nagroda specjalna w kategorii radio

HIT 2023

Rok 2023 był dla naszego biura rokiem historycznym. Większościowym udziałowcem Eurozet stała się Agora, w wyniku czego powstała nowa jakość na rynku reklamy w Polsce polegająca na połączeniu siły stacji radiowych i serwisów internetowych należących do Eurozetu oraz stacji radiowych i serwisów internetowych będących w ofercie Doradztwa Mediowego. Działy handlowe obu spółek połączyły się, tworząc Grupę Eurozet. Nasze nowe portfolio to obecnie dziewięć brandów radiowych, 11 serwisów internetowych i aż 136 stacji radiowych (wraz z Pakietem Niezależnych).

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.