AMS
ZBIGNIEW KACZMAREK dyrektor sprzedaży
Zbigniew Kaczmarek
dyrektor sprzedaży
tel. 22 555 64 00
Kontakt
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
tel. 22 555 64 00
[email protected]
Ams.com.pl
W 2023 roku AMS mocno rozwijał się digitalowo i ekologicznie. W ofercie handlowej pojawiły się nowe rozwiązania, jeszcze bardziej zwiększające jej elastyczność: możliwość wykorzystania triggerów, np. do zmiany layoutu w zależności od zewnętrznych warunków określających moment emisji reklamy, możliwość dopasowania reklam do nadreprezentacji grupy celowej poprzez wykorzystanie affinity indexu, dalsze wykorzystanie retargetingu, który łączy działania online z ofertą digitalową oraz klasycznym outdoorem. Ponadto wprowadzony rok wcześniej model CPM rozliczania kampanii digitalowych objął wszystkie cyfrowe nośniki out- i indoorowe, a zakup programmatyczny udostępniony został w dwóch modelach – private deal i automated guaranteed. Rozwijając sieć cyfrowych citylightów i zwiększając aż o 25 proc. ich liczbę na przystankach w kluczowych punktach Warszawy, AMS potwierdził pozycję lidera w tym segmencie.
Rozwiązania cyfrowe będą siłą napędową całego out of home także w 2024 roku. Powstaje silny segment reklamy indoorowej, w którym AMS gra czołową rolę. Jego oferta w 22 aglomeracjach kraju oznacza dotarcie do 42 proc. osób więcej niż tylko w ośmiu głównych miastach. To ponad 5 mln mieszkańców Polski w 14 aglomeracjach, z których aż w 11 zamieszkują osoby z najwyższą siłą nabywczą w Polsce.
AMS będzie również kontynuować inwestycje prośrodowiskowe, zgodnie z przyjętą, pierwszą w polskiej branży OOH, strategią środowiskową. W ofercie znajduje się dziewięć miast, w których możliwe jest wykorzystanie w kampanii reklamowej 150 ekologicznych wiat z zielonymi dachami. Warto przypomnieć, że rozwiązanie to otrzymało certyfikat Carbon Footprint Approved – międzynarodowy znak towarowy przyznawany produktom lub usługom, które zostały wytworzone lub dostarczone w sposób odpowiedzialny środowiskowo i społecznie. Obecność na takich przystankach daje możliwość reklamy zgodnej z prośrodowiskową ideą marki, a za każdą reklamę kupioną na ekowiacie AMS zleca posadzenie drzewa. Planowany jest również rozwój sieci fotowoltaicznych autonomicznych słupów, za którą firma zdobyła tytuł Lidera Transformacji Energetycznej 2023.
MEDIA
Outdoor: premium citylight, digital citylight, digital cityscreen, backlight, frontlight, superboard, billboard
Indoor: nośniki digitalowe w galeriach handlowych, Move TV w fitness klubach premium, Traffic TV w autobusach
City Transport: reklama w i na środkach publicznego transportu zbiorowego
Inne: digital content – rozwiązanie marketingowe dające możliwość łączenia precyzyjnej reklamy na nośnikach cyfrowych z osadzeniem jej w dopasowanym otoczeniu emitowanym w autorskim kanale Cityinfo, zgodnie z hasłem „Działaj reklamowo i edukuj kontentowo”
NAGRODY
Biuro Reklamy OOH Roku 2023 (MMP), Business Superbrands, Pracodawca Godny Zaufania w kategorii Firma przyjazna osobom z niepełnosprawnościami, Carbon Footprint Challenge Awards – Nagroda specjalna, Lider Transformacji Energetycznej 2023, Nagroda Europejskiego Lidera PPP, Mecenas Kultury Krakowa
AMS jest członkiem OOHlife.org Izba Gospodarcza, IAB oraz Koalicji Liderzy Pro Bono
HIT 2023
Miniony rok upłynął pod znakiem rozwiązań digital indoor w obiektach handlowych. AMS znacząco rozwinął system cyfrowej reklamy w galeriach i centrach handlowych, potwierdzając pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. Do oferty dołączyła m.in. stołeczna Galeria Młociny oraz łódzka Manufaktura. Tym samym w portfolio AMS znalazło się łącznie 79 galerii handlowych zlokalizowanych w 22 aglomeracjach zamieszkanych przez ok. 50 proc. populacji Polski.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter